برگزاری جشن بزرگداشت هفته بهزیستی  در شهرستان بروجن

شهرستان بروجن یکی از شهرستان‌های پیشتاز درحوزه فعالیت خیری و حمایتی از جامعه هدف بهزیستی است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان مدیرکل بهزیستی چهارمحال وبختیاری در آیین بزرگداشت هفته بهزیستی در شهرستان بروجن با اشاره به اینکه خیران و مووسسات خیریه به عنوان بازوی توانمند برای حمایت از جامعه زیرپوشش بهزیستی هستند، گفت: شهرستان بروجن یکی از شهرستان‌های پیشتاز درحوزه فعالیت خیری و حمایتی از جامعه هدف بهزیستی است.


علی نصیری افزود: فعالیت سازمان بهزیستی و خدمات بشردوستانه این سازمان برگرفته از منش و سیره ائمه به خصوص حضرت علی (ع) است که از زمان ابتدای پیدایش بشریت تا کنون مساعدت و کمک و همدلی و همفکری و مددکاری به عنوان یکی از راههای همیاری به همنوعان بین مردم رواج داشته است.


وی گغت: سازمان بهزیستی در راستای بهتر زیستن فعال شده و شالوده اصلی کار این سازمان مددکاری است.


وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که حجم و نوع فعالیت سازمان بهزیستی گسترده است و آحاد مردم و اقشار مختلف جامعه از خدمات این نهاد بهره‌مند میشوند، گفت: باید از ظرفیت سایر ارگانهای دولتی و خصوصی و همچنین خیران و مووسسات خیریه برای خدمات رسانی مطلوبتر به این قشر استفاده کرد.


نصیری افزود: در شهرستان بروجن همبستگی و همراهی مردم و مسولان مانند دو بال پرواز برای ارتقا کیفیت و بهبود عملکرد قابل ستایش است.


وی به جایگاه سالمندان در جامعه اسلامی اشاره کرد وگفت: سالمندان به عنوان ریشه و بن یک خانواده هستند و کریم این قشر به همه واجب است.

icon

کد خبر 85395

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد