پیام استاندار کرمانشاه به مناسبت هفته بهزیستی

استاندار کرمانشاه به‌ مناسبت هفته بهزیستی( ۲۴ تا ۳۱ تیرماه) با صدور پیامی بر ضرورت ارتقاء شاخص‌های رفاه اجتماعی و پیشرفت انسانی تأکید و از تلاش مجدانه مسئولان و فعالان این حوزه تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛

متن پیام دکتر محمدطیب صحرایی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
هفته بهزیستی ایام تمرکز بر سلامت جامعه است. ارتقاء کیفیت زندگی اقشار مختلف مردم و همچنین شاخص‌های رفاه اجتماعی و پیشرفت انسانی، مباحث مهمی است که سرلوحه برنامه‌ریزی در طرح‌های دولتی می‌باشد و همواره مورد توجه مسئولان و متولیان امر بوده است.
در این راستا سازمان بهزیستی به عنوان نهادی خدمتگزار در ارتباط مستقیم با اقشار آسیب‌پذیر بوده و در این زمینه توانسته است گام‌های مؤثری بردارد. همچنین بهزیستی یکی از بازوان اصلی مسئولان استان در میدان اجرای طرح ویژه و مهم ساماندهی آسیب‌های اجتماعی بوده و مجدانه در خط مقدم مهار مهم‌ترین آسیب‌هایی قرار دارد که سال‌هاست چهره‌ زیبای کرمانشاه را مخدوش کرده‌اند. 
طرح بزرگ ساماندهی آسیب‌های اجتماعی استان از اسفندماه سال گذشته با هدف ارتقاء وضعیت مناطق حاشیه‌نشین، ساماندهی معتادان متجاهر و ارتقاء وضعیت خدمات‌رسانی به مناطق کم‌برخوردار در حاشیه شهرهای استان با همکاری بخش زیادی از دستگاه‌ها و  نقش‌آفرینی قابل توجه بهزیستی در حال اجرا است.
اینجانب فرارسیدن هفته بهزیستی را به تمامی زحمت‌کشان خدوم و مهرورزان دلسوز، مسئولان، کارکنان و مددکاران این نهاد ارزشمند و همچنین مخاطبان صبور و نجیب این سازمان تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روزافزون همگان را از درگاه خداوند مسئلت دارم.‌
برای پیوستن به کانال اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا، اینجا را لمس کنید

کد خبر 85336

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد