افتتاح۲۱۸ واحد مسکن مددجویی در استان کرمان

با حضور معاون مشارکتهای بهزیستی استان کرمان ، مدیر بهزیستی شهرستان کرمان و تنی چند از مسئولین محلی یک واحد مسکونی از ۲۱۸ واحد مسکونی آماده تحویل استان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان علی اکبر دستجردی معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان کرم انبا اشاره به اینکه ۲۱۸ واحد مسکونی مربوط به مددجویان و افراد دارای معلولیت همزمان در سراسر استان کرمان به بهره برداری می رسد گفت از این تعداد  ۳۵ واحد مسکونی در شهرستان کرمان و مابقی مربوط به دیگر شهرستانهای استان کرمان بوده است.

دستجردی افزود: بهزیستی تلاش می‌کند تا با همکاری مسئولان استانی، دستگاه‌های مختلف و همچنین تلاش مؤثری که رسانه‌ها انجام می‌دهند به جامعه هدف خدمات مختلفی را ارائه کند

وی  در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در پرداخت تسهیلات از ظرفیت بانک‌های عامل و در حوزه مسکن و اشتغال نیز از مساعدت دستگاه‌های خدمات‌رسان استفاده می‌کنیم تا رضایت جامعه هدف را فراهم کنیم.

وی  تصریح کرد: برای هرکدام از این واحدهای مسکونی از سوی بهزیستی ۱۰۰میلیون تومان به عنوان بلاعوض و ۱۰۰ میلیون تومان  تسهیلات کم بهره پرداخت شده است.

مرجان سلطانی مدیر بهزیستی شهرستان نیز در این مراسم گفت: با توجه به اینکه یکی از رسالت‌های مهم و اثرگذار سازمان بهزیستی در بحث توانمندسازی گروه‌های هدف کمک به تامین و ساخت مسکن مددجویان و معلولان است، دفتر مسکن بهزیستی شهرستان کرمان با تدوین یک برنامه هدفمند برنامه‌ریزی لازم را برای کمک به تامین و ساخت واحد های مسکونی  در سال جاری انجام داده است .

کد خبر 85272

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد