با حضور موثر مردم و خیرین کارهای بزرگ به سرانجام می رسد

طی مراسمی با حضور استاندار قم کلید 46 واحد مسکن مددجویی تحویل و کلنگ احداث 102 واحد مسکن به زمین زده شد .

همزمان با هفته بهزیستی طی مراسمی با حضور شاهچراغی استاندار ، مقیمی معاون استاندار ، محرری رئیس شورای شهر ، نیازمند عضو شورای شهر ، زنجیرانی فراهانی سرپرست راه و شهرسازی ، بلدی مدیر کل بنیاد مسکن ، شهردار پردیسان و مدیران انجمن خیرین مسکن ساز و جمعی از خیرین و نیکوکار و مددجویان کلید 16 واحد مسکن خانواده های دارای دو عضو معلول  و 30 واحد مسکن دارای یک معلول تحویل شد و کلنگ احداث 102 واحد مسکن خانواده های دارای دو معلول که به همت ورثه مرحوم حاج علی  اصغر امجدی و انجمن خیرین مسکن ساخته خواهد شد توسط استاندار قم به زمین زده شد .

سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم در این مراسم ضمن عرض تسلیت حلول ماه محرم ، زندگی سراسر نور اباعبدالله الحسین (ع) را خدمت به مردم برشمرد و افزود : حرکت در مسیر امام حسین (ع) و پیروی از سیره ایشان یک نمودش دستگیری نیازمندان است که امروز مصداق بارز آن را در خدمات خیرین گرانقدر قم می بینیم  و بجاست برای ارواح همه خیرین متوفی طلب مغفرت کنیم و از خیرین حاضر هم تجلیل نماییم.

استاندار قم بذل مال در راه خدا و رفع حوائج نیازمندان را کاری حسینی برشمرد و افزود : اگر شما خیرین نباشید کاری از دولت و دستگاه ها برنمی آید و به واقع کارهای بزرگ با حضور مردم و خیرین سرانجام می یابد و در این مسیر گرچه بذل مال مهم است اما مهمتر نفس حضور و هدایت و تشویق خیرین است به این امور که بحق انجمن خیرین مسکن ساز قم واقعا در همه صحنه ها حاضر و پشتیبان دولت است .

استاندار قم ضمن تقدیر از خیرین و دستگاه های متولی ساخت مسکن معلولین خصوصا مدیر کل جدید بهزیستی که سرعت خوبی به کارها بخشیده ، در خصوص تامین زمین مورد نیاز احداث 400 واحد مسکن مددجویی قول مساعد داد و از سرپرست راه و شهرسازی قم خواست ظرف هفته آینده با برگزاری جلسه ای با دستگاه های ذیربط این قول را محقق نمایند.

شاهچراغی با اشاره به حضور رئیس شورای شهر قم در جلسه ضمن تقدیر از اقدامات زیر ساختی فراهم شد تاکید کرد در این مناطق جدید حتما شورا و شهرداری اقدامات خیرین را تکمیل کنند و امکانات شهری ، راه ، آسفالت ، تاکسی ، اتوبوس و... را فراهم کنند.

در ابتدای این مراسم سید صادق میرئی مدیر کل بهزیستی قم ضمن ارائه گزارشی افزود : 16 واحد تحویلی امروز به همت بهزیستی ، بنیاد مسکن ، بنیاد مستضعفین و انجمن خیرین مسکن ساز قم احداث شده و اولین پروژه بدون وام و تسهیلات کشور است و پروژه 30 واحدی تحویلی دیگر هم به همت بهزیستی و تعاونی مسکن مددجویان ساخته شده و امروز پروژه 102 واحدی مسکن خانوارهای دارای دو معلول هم به زمین زده می شود که به همت همت ورثه مرحوم حاج علی  اصغر امجدی و انجمن خیرین مسکن ساخته خواهد شد.

در ادامه این مراسم آقایان مقیمی و اعلائی از مدیر انجمن خیرین مسکن ساز قم گزارش مبسوطی از اقدامات این انجمن ارائه کردند.

کد خبر 85263

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد