نشست مدیرکل با مسئولین و کارشناسان اورژانس اجتماعی

همزمان با هفته گرامیداشت تآسیس سازمان بهزیستی کشور نشست صمیمانه مدیر کل بهزیستی استان سمنان با کارشناسان اورژانس اجتماعی در سالن اجتماعات اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، همزمان با هفته گرامیداشت تآسیس سازمان بهزیستی کشور نشست صمیمانه مدیر کل بهزیستی استان سمنان با کارشناسان اورژانس اجتماعی در سالن اجتماعات اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر برگزار شد.

 در این نشست صمیمی که با همراهی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان و رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر برگزار شد، دکتر منطقی ضمن تبریک هفته بهزیستی به همکاران از فعالیت و تلاش شبانه روزی کارشناسان اورژانس اجتماعی تقدیر و تشکر به عمل آورد و شنوای مسائل و مشکلات ایشان بوده و به سوالت آنان پاسخ دادند .

منطقی با اشاره بر این مطلب که مسائل در اورژانس اجتماعی به دو بخش استانی و کشور مربوط بوده است ادامه دادند: تیم مدیریت بهزیستی استان به مسائل و مشکلات پرسنل اورژانس اجتماعی آشنا است و از روز اول بر اساس الویت اقدام به برطرف کردن آن کرده و همچنین پیگیر مسائل و مشکلات کشوری نیز می باشد که در این راستا چندین نامه به ستاد کشور ارسال شده است .

 در ادامه این جلسه امیرجان معاونت امور اجتماعی بهزیستی استان  پس از طرح موضوعاتی به گفتگو و ارائه طریق با مدیرکل و همکاران پرداختند و در نهایت مسائل و مشکلات کارکنان مراکز اورژانس مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 85202

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد