در رسانه| افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان دارای معلولیت در تبریز

 اقتصاد آینده – آذربایجان شرقی ) : نمایشگاهی از آثار تولیدی هنرمندان دارای معلولیت با شعار گرامیداشت هفته بهزیستی «برای مردم،برای بِه زیستن» در مجموعه تاریخی – فرهنگی پارک باغشمال، توسط اداره کل بهزیستی استان آذربایجان‌شرقی با همکاری شهرداری منطقه ۳ تبریز افتتاح شد.

به‌مناسبت هفته بهزیستی، نمایشگاهی از آثار تولیدی هنرمندان دارای معلولیت، در صنایع و رشتهه های مختلف دیروز دریکی از سالن‌های مجموعه تاریخیفرهنگی پارک باغشمال با حضور مسئولین، هنرمندان و شهروندان افتتاح شد.

در این نمایشگاه که توسط اداره کل بهزیستی استان آذربایجان‌شرقی و با همکاری شهرداری منطقه ۳ و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز از دیروز برپا و افتتاح شد، هنرمندان دارای معلولیت با تولیدات خود در رشته‌ها و صنایع مختلفی و متعددی همچون نقاشی، عروسک، چرم، لباس و کیف و کفش، فرشینه و طراحی، بافتنی و رومبلی و روتختی، کاشی مینیاتوری، صنایع دستی، مشاغل خانگی، گل و... حضور دارند.

نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان دارای معلولیت، از دیروز ۲۴ تیر ماه به مناسبت هفته بهزیستی افتتاح شده و تا ۳۰ تیر ماه دایر می‌باشد که علاقه‌مندان می‌توانند در این هفته ساعت ۱۰ صبح تا ۲۱ شب از آثار ارائه شده بازدید و خریداری نمایند.

کد خبر 85173

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد