حل مسئله مســکن به ایده، راهکار و اقــدام جهــادی نیاز دارد 

استاندار کرمانشاه: حل مسئله مســکن به ایده، راهکار و اقــدام جهــادی نیاز دارد   ۴۰ واحد باقیمانده از طرح ۸۲  واحدی مسکن حمایتی برای خانواده‌های دارای ۲ معلول و بالاترِ تحت پوشش بهزیستی استان کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛ محمد طیب صحرایی صبح امروز سه‌شنبه ۲۷ تیرماه در آیین واگذاری ۱۴ هزارمین واحد مسکونی به خانواده‌های دارای حداقل دو عضو معلول و بالاتر که با حضور  رئیس بنیاد مستضعفان کشور، رئیس بنیاد مسکن کشور و رئیس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد، عنوان کرد: در قالب این برنامه ملی، امروز ۴۰ واحد باقی‌مانده از مجموعه طرح ۸۲ واحدی مسکن حمایتی برای خانواده‌های دارای ۲ معلول و بالاتر تحت پوشش بهزیستی استان به بهره‌برداری رسید و این عزیزان صاحب خانه‌های مناسب‌سازی شده و ایمن شدند. 
وی افزود: در استان کرمانشاه یک پروژه بزرگ ۱۶۰ واحدی دیگر در شهرستان هرسین در حال اتمام است و امیدواریم در شهریور ماه این واحدها در اختیار خانواده‌های تحت پوشش قرار گیرد.  
صحرایی ادامه داد: حل مسئله مسکن به ایده، راهکار و اقدام جهادی نیاز دارد و بهره‌برداری از این واحدها در کم‌ترین زمان ممکن نشان از نهادینه شدن این تفکر در دولت مردمی است.

برای پیوستن به کانال اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا، اینجا را لمس کنید

کد خبر 85089

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد