استهبان|دیدار رؤسای بهزیستی و تامین اجتماعی شهرستان استهبان با فرماندار

 بمناسبت هفته بهزیستی و تامین اجتماعی  روسا و کارکنان ادارات بهزیستی و تامین اجتماعی با یوسف کارگر فرماندار استهبان دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی استهبان
در ابتدا رفیعی رئیس اداره بهزیستی ضمن تقدیر از تلاش‌های بی وقفه همکاران در شهرستان و حمایت های سازمان بهزیستی در جهت پیشبرد رسالت های مقدس سازمان، گزارشی از فعالیت حوزه های تخصصی ارائه نمود. 
فرماندار شهرستان استهبان در این دیدار ضمن تبریک هفته بهزیستی و تامین اجتماعی از خدمت رسانی کارکنان این ادارات  به بیمه شدگان، اقشار نیازمند، بی سرپرست و معلول شهرستان تقدیر و تشکر نمود.
فرماندار استهبان در ادامه بیان داشت : تامین اجتماعی دارای وظایف و فعالیتهای بسیار خوبی درسطح جامعه است که تضمین کننده رشد اقتصاد وتداوم آن برای تحقق توسعه پایدار،مراقبت وصیانت از وضعیت جسمی ،روحی وفکری بیمه شدگان در جامعه است.
وی اصل به پرداخت تسهیلات خود اشتغالی و مشاغل خانگی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی را ضروری دانست و آن را گامی مهم در راستای خودکفایی آنان دانست.

یوسف کارگر خاطر نشان کرد: با توجه به این که قشرهای آسیب پذیر و کم درآمد جامعه از مخاطبان تامین اجتماعی و بهزیستی هستند لذا ارایه خدمات درست و به موقع، موجب افزایش امید و رضایتمندی در این گروه ها شده و دست اندرکاران این دو نهاد برای نیل به این هدف مهم باید بیش از گذشته نسبت به رفع مشکلات مردم اهتمام ورزند.

کد خبر 84966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد