همه مدیران استان خود را مددکار بهزیستی بدانند

معاونین استاندار و جمعی از مدیران عضو شورای اداری استان قم به مناسبت هفته بهزیستی از مرکز جامع توانبخشی رضوی بازدید کردند.

معاونین استاندار و جمعی از مدیران عضو شورای اداری استان قم به مناسبت هفته بهزیستی از مرکز جامع توانبخشی رضوی بازدید کردند.

احمدحاجی‌زاده معاون سیاسی امنیتی ، سید مهدی قریشی معاون توسعه مدیریت و منابع ، ابوالقاسم مقیمی معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم و جمعی از مدیران کل و اعضای شورای اداری استان قم همزمان با اولین روز هفته بهزیستی با حضور در مرکز شبانه روزی توانبخشی رضوی ( خانه سالمندان زن و مرکز توانبخشی معلولین ذهنی زیر 14 سال ) ضمن بازدید از بخشهای مختلف این مرکز و سرکشی به مقیمان مرکز و اهداء گل به مددجویان ،  از نزدیک با مشکلات مرکز و مطالبات بهزیستی آشنا شدند .

در ابتدای این بازدید سید صادق میرئی مدیر کل بهزیستی استان قم ضمن تبریک هفته بهزیستی و تقدیر و تشکر از حضور مدیران استان در یکی از مراکز بهزیستی ، گزارشی از فعالیتهای بهزیستی در حوزه های تخصصی توانبخشی ، اجتماعی و پیشگیری ارائه کرد و با اشاره به سختی کار پرسنل بهزیستی در مراکز و بخشهای مختلف و دریافتی پایین و مشقت و سختی بالا و نیازهای آینده استان با توجه به رشد سالمندی و آسیب های اجتماعی خواستار توجه ویژه مدیریت عالی استان و مدیران کل به حوزه بهزیستی شد .

در ادامه این بازدید احمد حاجی زاده معاون سیاسی امنیتی استاندار ضمن تبریک هفته بهزیستی ، حضور مدیران در این مراکز را توفیقی ارزنده جهت شکرگذاری نعمت های خداوند برشمرد و با اشاره به سختی و حساسیت کار در مراکز بهزیستی ، این خدمات را بالاترین عبادت دانست .

حاجی زاده با اشاره به مسولیت اجتماعی آحاد مردم در قبال جامعه هدف بهزیستی ، این مسولیت را در حوزه مدیران مضاعف دانست و افزود: همه ما در قبال این اقشار مسول هستیم و به فرموده مقام معظم رهبری مسئول حقیقی کمک به معلولان فقط سازمان بهزیستی نیست، بلکه همه مردم، بخش های دولتی و غیر دولتی و سازمان های انقلابی مسول هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار از مدیران استان خواست هر مدیر در حوزه خدمات و اختیارات خود بررسی کند چه کمکی به مراکز بهزیستی و جامعه هدف بهزیستی می تواند بکند ، اگر ارتباطی با خیرین ، صاحبان صنوف و صنایع و تجار و کسبه و... دارید واسطه خیر شوید ایشان را به این مراکز بیاورید و دریغ نکنید ، کارکنان خود را ترغیب به بازدید از مراکز کنید و به نوعی همه مدیران استان خود را مددکار بهزیستی بدانند ، بسیج همه ظرفیت ها بر عهده ماست و این اقشار هم یا پدران و مادران ماهستند یا فرزندان ما که در مراکز بهزیستی نگهداری می شوند .


 

کد خبر 84437

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد