دکتر حسین اسدی راد مدیر کل بهزیستی استان بوشهر در پیامی هفته بهزیستی را تبریک گفت

متن پیام بدین شرح می باشد:

سازمان بهزیستی مولود و دستاورد ارزشمندانقلاب است که در راستای اشاعه‌ی عدالت اجتماعی و با تکیه بر دانش تخصصی و حفظ ارزش‌ها و کرامات والای انسانی در محراب مقدس خدمت به محروم‌ترین بندگان خدا شکل گرفته است.

بهزیستی به عنوان تخصصی‌ترین سازمان و دستگاه دولتی در امر رفاه اجتماعی، با ارائه خدماتی تخصصی، متنوع و گسترده و همه شمول؛ طول زندگی همه آحاد جامعه، که از قبل تولد تا سالمندی را در بر می‌گیرد، به طراحی و اجرای خدمات پرداخته است. اکنون در آغازین روزهای هفته بهزیستی و بزرگداشت چهل و سومین سال تشکیل سازمان بهزیستی، اداره کل بهزیستی استان بوشهر با شعار "برای مردم، برای به زیستن " بار دیگر در محضر الهی، پیشگاه ائمه اطهار، روح پرفتوح امام راحل و شهداء بزرگمان به ویژه شهید دکتر فیاض بخش و هم پیمان با مقام عظمای ولایت هم قسم شده ایم تا جان در بدن و نفس در تن داریم حتی یک لحظه از یاد محرومان غافل نشده و همه ذهن، عملکرد و توانمان در جهت توانمندسازی اجتماعی، پیشگیری از آسیب ها و معلولیت ها و ایجاد نشاط و امید در جامعه و ارتقاء کیفیت زندگی گروه های هدف گام برداریم. اینجانب و همه همکارانم برآنیم تا با بهره گیری دانش تخصصی و تجارب اجرایی و استفاده از تمامی ظرفیت‌های ممکن از جمله پتانسیل شرکای اجتماعی در بخش دولتی و خصوصی، بویژه خیرین گرانقدر، گروههای جهادی و سمن‌های فعال؛ با شفافیت تمام برای توانمندسازی اقشار مختلف جامعه، گامی موثرتری برداریم.

اینجانب بر خود لازم می دانم از همه همکاران صدیق و مددکارم و تمامی تلاشگران صبور، مهربان این عرصه مهم که با مسئولیت پذیری باعث تسکین آلام جامعه هدف بهزیستی می گردند صمیمانه قدردانی کرده و از خدواوند بزرگ برای همگان آرزوی سلامتی و موفقیت در خدمت را دارم.

کد خبر 84117

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد