نشست تخصصی در راستای حمایت از کودکان کار و خیابان برگزار شد

نشست تخصصی با هدف بررسی مسائل پیرامون حمایت از کودکان کار و خیابان و یا خانواده های آنها با حضور مدیرکل بهزیستی استان تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، محمد نصیری مدیر کل بهزیستی استان تهران در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از موسسات و NGOها و تلاش درخصوص حمایت از جامعه هدف، به  امر شاد بودن کودکان  تاکید  کرد و آرزو و افق را برای کودکان امری مهم خواند.

نصیری امکان انجام بیمه همگانی ویژه ی کودکان مجهول را همچنین در این جلسه مطرح کرد و همکاری در مواردی از قبیل: انجام پژوهش های لازم، ارائه کردن تجربیات موفق و... را بیان داشت.

شایان ذکر است: نشست تخصصی با هدف بررسی مسائل پیرامون حمایت از کودکان کار و خیابان و یا خانواده های آنها، با حضور مدیرکل بهزیستی استان،  معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران، کارشناس مسئول دفتر امورآسیب دیدگان اجتماعی استان، معاونین اموراجتماعی شهرستانهای تهران و شمیرانات، مدیران عامل، نماینده مطلع موسسات حمایتی آموزشی کودک و خانواده و NGOها  در سالن اجتماعات اداره کل بهزیستی استان تهران برگزار شد.

در پایان جلسه هریک از مدیران عامل و یا نمایندگان به بیان مسائل و مشکلات در حوزه کار با کودکان کار و عدم همکاری دستگاه های مرتبط با موضوع، که در آیین نامه اجرایی ماده 6 حمایت از اطفال و نوجوانان که جز وظایفشان بود پرداختند و مقرر شد این نشست ها به صورت هفتگی و سپس هر دو هفته یکبار تشکیل شود.

کد خبر 83911

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد