مشارکت 15 میلیارد ریالی قمی ها در دهه ولایت

مردم نوع دوست قم در قالب پویش عید تا عید در دهه ولایت 15 میلیارد ریال به مراکز بهزیستی قم کمک کردند.

محمد علیمرادی رئیس اداره مشارکتهای مردمی بهزیستی استان قم ضمن تقدیر از همه مردم نوع دوست و سخاوتمند ، بیوت مراجع عظام ، صاحبان صنوف و صنایع و... که همیشه یاور بهزیستی هستند افزود: در دهه ولایت بهزیستی کشور در قالب پویش عید تا عید به عنوان واسطه خیر بین خیرین و جامعه هدف نقش ایفا کرد که در این دهه مردم نجیب استان بیش از 15 میلیارد ریال به مراکز بهزیستی کمک کردند.

علیمرادی خاطرنشان کرد : این کمک که بیشتر غیر نقدی بود شامل 2880 کیلو گوشت قربانی در روز عید قربان ، 150 بسته معیشتی ، 3760 پرس غذای گرم در روز عید غدیر و مبالغی مشارکت نقدی و غیرنقدی بود که مستقیما بین مراکز شبانه روزی و مراکز مثبت توزیع شد .

رئیس اداره مشارکتهای مردمی بهزیستی استان قم با اشاره به اینکه 24 تا 30 تیرماه بنام هفته بهزیستی نامگذاری شده است از کلیه مردم شریف استان درخواست کرد در این هفته با حضور در مراکز بهزیستی ، خانه های سالمندان ، آسایشگاه های معلولین و بیماران روانی و مراکز شبانه روزی کودکان ضمن عمل به وظیفه اجتماعی خود زمانی را جهت تفقد و سرکشی به بهترین بندگان خدا اختصاص دهند و با مشارکتهای مادی و معنوی خود بهزیستی را یاری کنند .

کد خبر 83835

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد