قول مساعد مدیرعامل کشت و صنعت و دامپروری مغان برای کمک به بهزیستی

به گزارش روابط عمومی، مدیرکل و معاون امور اجتماعی بهزیستی استان با مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره کشت و صنعت و دامپروری مغان دیدار کرده و خواستار همکاری بیشتر مجموعه فوق با بهزیستی شدند.

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی در این نشست گفت: همراهی و همکاری کشت و صنعت مغان در زمینه های اجتماعی و فرهنگی قطعا می تواند در گستره بسیار بزرگ و مهم بهزیستی تاثیر گذار بوده و کمک حال برنامه ها باشد.

رضایی ادامه داد: از مجموعه زحمتکش و تاثیر گذار کشت و صنعت مغان خواستاریم که در فعالیت هایی از قبیل اردوهای آشنایی فرزندان جامعه هدف با فعالیت ها، پیشرفت ها و کارهای دانش بنیان این مجموعه، بحث اشتغال مددجویان تحت پوشش بهزیستی از قبیل بانوان سرپرست خانوار، معلولین و فرزندان بهزیستی جهت توانمندسازی شغلی این عزیزان و همچنین در بحث ساخت واحد های مسکونی ویژه مددجویان یاریگر ما باشید.

این مقام مسئول به حمایت های بهزیستی دررابطه با اشتغال مددجویان اشاره کرده و افزود: کارفرمایانی که در مجموعه های خود، افراد تحت پوشش بهزیستی را بکار گیرند، می توانند از حمایت های ویژه از جمله بسته های تشویقی و وام های کم بهره استفاده کنند و در کنار این موارد، حق بیمه افراد دارای معلولیت و زنان سپرست خانوار تحت پوشش نیز توسط بهزیستی پرداخته می شود.

در ادامه قاسم محمدی، مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره کشت و صنعت و دامپروری مغان، ضمن قدردانی از زحمات مدیریت و مجموعه بهزیستی، درجهت حمایت های مالی، کمک به تامین مسکن و زمینه سازیبرای بازدید افراد جامعه هدف ازمجموعه عظیم کشت و صنعت و دامپروری مغان قول مساعد داد.

کد خبر 83662

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد