محسن ترکی داور پیشکسوت فوتبال ایران به عنوان سفیر کودکان کار معرفی شد

طی حکمی از سوی دکتر مسعود فیروزی، مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی، محسن ترکی، داور پیشکسوت و بین المللی فوتبال ایران به عنوان سفیر کودکان کار معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی، در همایش "حامیان دستان کوچک با آرزوهای بزرگ" که شامگاه ۱۴ تیرماه به همت قرارگاه منطقه‌ای نزاجا در شمال‌شرق کشور، بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مشهد و با حضور امیر سرتیپ رضا آذریان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نزاجا در شمال‌شرق کشور، دکتر مسعود فیروزی، مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی، جواد بهنام، مدیر بهزیستی مشهد، محمدرضا سعیدی، رئیس اداره ورزش و جوانان مشهد و جمعی از کودکان کار و حامیان و خانواده های آنها در مجتمع رفاهی ثامن‌الائمه(ع) برگزار شد، محسن ترکی، داور پیشکسوت فوتبال ایران به عنوان سفیر کودکان کار معرفی شد.

محسن ترکی داور پیشکسوت فوتبال ایران به عنوان سفیر کودکان کار معرفی شد

محسن ترکی در این همایش با بیان اینکه تاکنون شغل معلمی بزرگترین افتخار من بوده است اما از امروز می توانم بگویم "سفیر کودکان کار" بزرگترین افتخار من است، افزود: در دوران زندگی افتخارات زیادی داشتم که بخش عمده آن را مدیون این کودکان هستم.

وی تاکید کرد: ما علاوه بر حمایت مادی خیران، به حمایت فکری و معنوی آنها نیز در پر رنگ کردن این موضوع نیاز داریم تا حمایت از این کودکان را در سطح کشور توسعه دهیم و این کودکان را در کنار مهیا کردن شرایط تحصیل بر اساس توانمندی و علاقه‌هایشان وارد چرخه کار کنیم.

لازم به ذکر است که در این همایش، حسین بادامکی، رییس هیات فوتبال مشهد نیز طی حکم مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی به عنوان حامی ورزشی کودکان کار معرفی شد.

محسن ترکی داور پیشکسوت فوتبال ایران به عنوان سفیر کودکان کار معرفی شد

کد خبر 83546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد