ایجاد رضایتمندی در جامعه هدف بهزیستی، خدمت بزرگ و ارزشمندی به نظام است

 فرماندار شهرستان طرقبه شاندیز، خدمت‌رسانی به جامعه هدف بهزیستی ، ارتقای سطح زندگی فردی - اجتماعی مددجویان و ایجاد رضایتمندی در آنها را خدمت بسیار بزرگ و ارزشمندی به نظام عنوان کرد.

حمیدرضا رحیمیان، فرماندار شهرستان طرقبه شاندیز در هم اندیشی علمی کاربردی مدیران ستادی و روسای ادارات بهزیستی شهرستان‌های خراسان رضوی که امروز صبح در محل فرمانداری شهرستان طرقبه برگزار شد، ضمن عرض خیر مقدم و خوش‌آمدگویی به مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی، مدیران و مسئولین ستادی، روسای شهرستان‌ها درخصوص چالش‌های کار در این شهرستان صحبت کرد و در ادامه به کار سنگین و سخت بهزیستی و همت این سازمان در خدمت‌رسانی به جامعه هدف و ارتقای سطح زندگی فردی اجتماعی مددجویان پرداخت و تاکید کرد که ایجاد رضایتمندی در میان جامعه هدف توسط سازمان بهزیستی خدمت بسیار بزرگ و ارزشمندی به نظام است.

امام جمعه بخش شاندیز نیز در این مراسم ضمن تبریک دهه امامت و ولایت گفت:  ما آمده‌ایم که با زندگی کردن قیمت پیدا کنیم نه با هر قیمتی زندگی کنیم. محبوب‌ترین فرد در نزد خداوند آن کسی است بیشتر نفعش به مردم برسد و خادم‌ترین افراد به آدم‌ها است.

ایجاد رضایتمندی در جامعه هدف بهزیستی، خدمت بزرگ و ارزشمندی به نظام است

حجت الاسلام والمسلمین صاحبی  افزود: سازمان بهزیستی و کمیته امداد دو نهادی هستند که خدمت خالصانه به قشر محروم و ضعیف ارائه می‌دهند. در روایات آمده کسی که یک شب از مریضی پرستاری کند، خداوند ثواب حضرت ابراهیم خلیل رحمان را به او عطا خواهد کرد و بهزیستی که یکی از متولیان نگهداری و درمان افراد دارای معلولیت و بیمار است. بنابراین کار شما بزرگواران در سازمان بهزیستی بسیار مقدس است و امیدوارم که مشمول نگاه حضرت عصر (ع) باشید.

حجت الاسلام والمسلمین صاحبی  تاکید کرد : مدیر باید شنوای حرف مردم باشد و افتخار کند به خادمی و نوکری مردم، بنده کمال تقدیر و تشکر را از شما دارم و امیدوارم خداوند به همه شما عزت بدهد و زندگی خوب و شیرین و مورد تایید امام عصر(عج) را داشته باشید.

کد خبر 83480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد