بازدید معاون پشتیبانی بهزیستی قم از ساختمان مجتمع بهزیستی قاهان

معاون پشتیبانی بهزیستی استان قم در سفر به شهر قاهان ضمن بازدید ازساختمان مجتمع خدمات بهزیستی با بخشدار قاهان هم دیدار کرد.

در جریان این بازدید که غزالی مسول حراست هم حضور داشت محمد رضا قوی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان جعفرآباد با اشاره به پیشرفت 95 درصدی ساختمان مجتمع  خاطرنشان کرد زمین این مجتمع 1150 متر و زیربنا با ملحقات 500 متر مربع در دوطبقه است و با پیگیری های صورت گرفته توسط بهزیستی و همکاری بخشدارقاهان و با مساعدت نیکوکار ارجمند مصطفی توکلی هرندی این بنا با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال تکمیل شد و دیوارکشی و محوطه سازی شد  اقدام است و درآینده ای نزدیک افتتاح می گردد.

در ادامه این سفر مهدی زنجانی معاون پشتیبانی بهزیستی قم و هیات همراه با حضور در بخشداری با سلطانی بخشدار قاهان دیدار کردند و ضمن ارائه گزارشی از وضعیت ساختمان مجتمع و تقدیر از همکاری های مستمر آقای باقری دهیار قاهان اعلام کرد بهزیستی استان برای افتتاح این مجتمع در هفته بهزیستی (اواخر تیرماه امسال) برنامه ریزی کرده است و با تجهیز و استقرار ملزومات اداری و افتتاح مجتمع،  خدمات توانبخشی ، پیشگیری و اجتماعی توسط همکاران به مردم بخش و شهر قاهان ارائه خواهد شد .

لازم به ذکر است در بخش قاهان حدود صد خانوار تحت پوشش خدمات بهزیستی هستند و با احداث این مجتمع دسترسی اهالی به خدمات بهزیستی با سهولت بیشتری صورت خواهد گرفت.

کد خبر 83423

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد