در رسانه| آمادگی بهزیستی آذربایجان شرقی برای جمع آوری و توزیع نذورات عید قربان

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی از آمادگی این سازمان برای جمع آوری نذورات قربانی و توزیع آن بین نیازمندان درآستانه عید سعید قربان خبر داد.

به گزارش صدای آناک،مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی از آمادگی این سازمان برای جمع آوری نذورات قربانی و توزیع آن بین نیازمندان درآستانه عید سعید قربان خبر داد.

دکتر صحاف در گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک عید سعید قربان اظهار داشت: عید قربان یکی از مهمترین اعیاد مسلمانان و یادآور اخلاص و بندگی حضرت ابراهیم (ع) در برابر پروردگار خویش است و در این روز بزرگ و فرخنده نباید نیازمندان را فراموش کنیم.

وی افزود: بهزیستی آذربایجان شرقی همچون سنوات گذشته به عنوان واسطه خیر بین نیکوکاران و نیازمندان واقعی آماده جمع آوری نذورات، گوسفند زنده و گوشت قربانی و کمک های مردمی با هر میزان توان مالی جهت توزیع بین مددجویان است.

مدیرکل بهزیستی خاطرنشان کرد: هم استانی های عزیز و خیرین گرامی می توانند نذورات و قربانی خود را به ادارات بهزیستی شهرستان ها و یا موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی استان اهدا کنند تا در کمترین زمان به دست نیازمندان برسد.

وی گفت : خیران در شهرستان تبریز می توانند گوشت قربانی و دامهای زنده خود را به شیرخوارگاه احسان واقع در خیابان سلیمان خاطر، جنب دانشگاه آزاد یا مجتمع فیاض بخش و یا بهزیستی شهرستان تبریز تحویل دهند و ادارات بهزیستی سایر شهرستانها نیز آماده دریافت قربانی ها و دامهای زنده جهت توزیع بین مددجویان می باشد.

صحاف با اعلام آمادگی موسسات خیریه دارای مجوز از سازمان بهزیستی و بخصوص موسسات مسئول در نگهداری از معلولین و فرزندان اعم از ایتام وبدسرپرست جهت پذیرش کمکها وهدایای نقدی و غیر نقدی مردم استان اظهار داشت : جهت سهولت امر، مردم شریف ونوع دوست استان می توانند با استفاده از کد دستوری #۶۱۶۰*۶۶۵۵* وانتخاب نیت خود در هزینه کرد کمک های موردی به نیازمندان عزیزی که چشم انتظار یاری همنوعان می باشند کمک رسانی کنند .

وی افزود : شماره حساب متمرکز هدایای خاص بهزیستی استان نزد بانک مرکزی ۴۱۵۴۰۳۴۵۴۱۵۵۶۰۷۷ وشماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۹۳۴۲۱۱۴ نیز در خدمت عزیزان جهت کمک به نیازمندان در اختیار مردم شریف استان می باشد و هموطنان عزیز می توانند از طریق روشهای مذکور به یاری نیازمندان بشتابند.

کد خبر 83395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد