خلخال| دیدار رئیس و کارکنان اداره بهزیستی با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان خلخال

به مناسبت هفته قوه قضائیه و هفته مبارزه با مواد مخدر، رئیس و کارکنان اداره بهزیستی با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان خلخال دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدارکه همزمان با هفته قوه قضائیه و هفته مبارزه با مواد مخدر صورت گرفت، رئیس اداره بهزیستی با تبریک هفته قوه قضائیه و تقدیر از همکاری دادگستری با اداره بهزیستی، خواستار همکاری بیش از پیش در کاهش آسیب های اجتماعی در سطح شهرستان گردید.

رئیس دادگستری نیز با تبریک مناسبت های مذهبی و اعیاد پیش رو، ضمن تقدیر از زحمات بهزیستی و مرکز پیشگیری از اعتیاد در خصوص اقدامات جهت هدایت و درمان معتادان متجاهر گفت: آمار معتادان متجاهر در خلخال بالاست و اولویت ما حمایت از درمان اعتیاد و آسیب دیدگان  در جهت بازگشت موفق به جامعه و خانواده است.

رئیس دادگستری، ضمن قدردانی از زحمات و خدمات دفتر آسیب های اجتماعی و مشاوره، گفت: بهزیستی یکی از سازمان های حمایتی کشور است که با ضعیف ترین اقشار جامعه تعامل دارد.

نباتی همچنین در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر و روز قوه قضائیه، با اشاره به  از اقدامات دادگستری در سطح شهرستان، مطالبه گری را یکی از مهمترین وظایف مدیران در سطوح مختلف دانست و از مدیران بهزیستی و مراکز پیشگیری و درمان اعتیاد آن که در ساماندهی معتادان متجاهر، اقدامات شایسته ای انجام دادند، تقدیر نمود.

وی  با تاکید بر مطالبه گری، خواستار تخصیص اعتبارات و کمک های مالی لازم  از سوی مسئولین استانی و شهرستانی برای کنترل و کاهش اعتیاد همچنین همکاری همه جانبه نهادهای مرتبط گردید.

کد خبر 83316

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد