بازدید مدیر کل امور اجتماعی استانداری قم از مرکز ابن الرضا

به منظور بررسی توسعه و ارتقاء وضعیت فضای فیزیکی مرکز توانبخشی ابن الرضا دکتر غریب مدیر کل امور اجتماعی استانداری قم از این مرکز بازدید کرد.

در جریان این دیدار سید صادق میرئی مدیر کل بهزیستی با اشاره به استانداردهای فیزیکی و ساختمان مراکز توانبخشی و ضرورت توسعه مراکز شبانه روزی مطابق با نیازهای استان و افق جمعیتی پیش رو ،مرکز شبانه روزی توانبخشی ابن الرضا را مرکزی نیازمند توجه مسولین استان و شهرداری و... برشمرد و افزود : این مرکز با ظرفیت 65 نفر عهده دار توانبخشی و نگهداری شبانه روزی بانوان دارای معلولیت ذهنی 14 تا 40 سال است و به  علت فقدان ساختمان واجد شرایط تعریف شده در محل فعلی مشغول ارائه خدمات است و کمبود فضای فیزیکی و نداشتن استانداردهای لازم باعث ضعف در ارائه خدمات شده است .

میرئی با اشاره به تلاشهای مدیران موسسه خیریه ابن الرضا جهت تهیه ساختمان و مرکزی مناسب ، بر ضرورت مساعدت مسولین استان خصوصا شهرداری در این زمینه تاکید کرد و افزود: اداره کل بهزیستی قم در حد توان تمام ساختمان های ملکی و دولتی و خیریه خود را در اختیار مراکز شبانه روزی تحت نظارت قرار داده و ضرورت دارد سایر دستگاه ها در راستای عمل به وظیفه اجتماعی خود بهزیستی را در این زمینه کمک کنند و در صورت داشتن فضای مناسب فیزیکی این مرکز و دختران شهرمان را یاری کنند.

 در جریان این بازدیددکترغریب  مدیر کل اجتماعی استانداری قم ضمن بررسی بخش های مختلف مرکز و همچنین بررسی راه های اختصاص ساختمانی مناسب برای مرکز با تاکید بر پیگیری موسسه و بهزیستی ، از کلیه ادارات و نهادهای دولتی و خیرینی که دارای ساختمانی مازاد و قابل واگذاری هستند درخواست کرد بهزیستی را در این زمینه یاری کنند .

کد خبر 83234

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد