تقدیر مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد

در طی وقوع حادثه آتش سوزی در یکی از محلات شهر مشهد و نجات شجاعانه یک خانم شهروند دارای معلولیت توسط تیم عملیات مناطق ۶ و ۸ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد،مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی، طی دیدار با مجید فرهادی، مدیرعامل و سایر همکاران خدوم و پرتلاش ایشان، تقدیر یکایک جامعه هدف بهزیستی را به این غیورمردان ابلاغ کردند.در متن پیام دکتر مسعود فیروزی آمده است؛ 

برادر بزرگوار، جناب آقای مجید فرهادی

مدیرعامل محترم سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد

با سلام و درود

از خودگذشتگی و فداکاری، گوهر کم نظیری است که به مفهوم " انسانیت" جان دوباره ای می بخشد و از اعتبار آدمی در برابر تمام هجمه های فردگرا و جامعه ستیز قرن حاضر دفاع می کند. کارکنان خدوم و آتش نشانان جان برکف سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد نیز، مصداق عینی و بارز این خصیصه افتخارآفرین انسانی اند که خالصانه و بی چشمداشت، جان بر کف نهاده اند و در مسیر نجات زندگی شهروندان از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نمی کنند. معترفیم که این بزرگ منشی و ایثار با هیچ بیان و قلمی به وصف نمی آید و برای درک عظمتش تنها باید تن و جان به خطر سپرد و بس.

با افتخار در برابر این رشادتها سر تعظیم فرود می آوریم و به پاس جانفشانی و غیرت مثال زدنی شما و همکاران محترمتان در نجات یکی از شهروندان دارای معلولیت، از طرف یکایک جامعه هدف بهزیستی بر دستان این غیور مردان بوسه می زنیم. امیدواریم در پناه حضرت حق و تحت لوای معنوی و آسمانی ولی نعمتمان حضرت ثامن الحجج(ع)، همواره سربلند، موفق و از مخاطرات در امان باشید.

مسعود فیروزی

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی

تقدیر مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد

کد خبر 82813

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد