🔸پنج محله از شهرهای لرستان تحت پوشش طرح ۲۰۲۰ هستند

مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: پنج محله از شهرهای استان تحت پوشش طرح ۲۰۲۰ هستند.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی بهزیستی لرستان، به نقل از خبرگزاری ایسنا مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: پنج محله از شهرهای استان تحت پوشش طرح ۲۰۲۰ هستند

همایون عمودی زاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های اصلی طرح توانمندسازی محلات  برخورداری از یک مدل اجرایی مشخص است.

وی با بیان اینکه جهادی بودن طرح توانمندسازی محلات  ویژگی مهم طرح ۲۰۲۰ است، افزود: مهمترین و بارزترین ویژگی  طرح جهادی ایثار و عدم توجه به منافع شخصی فعالان جهادی است.

مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: محلات کم‌برخورداری که از نظر رشد شهری دچار مخاطره و آسیب هستند براساس طرح ۲۰۲۰ به آنها خدمات حمایتی و مددکاری ارائه می‌شود تا به مرحله توانمندسازی برسند.

عمودی زاده اضافه کرد: در طرح ۲۰۲۰ پنج محله در شهرهای خرم‌آباد، کوهدشت و الیگودرز شناسایی شدند تا به آنان خدمات فوق ارائه شود.

وی اظهار کرد: محله اسدآبادی، کرگانه و پشت‌بازار در خرم‌آباد، بوعلی در کوهدشت و مالاریا در الیگودرز تحت پوشش طرح ۲۰۲۰ قرار گرفتند.

مدیرکل بهزیستی لرستان بیان کرد: خدمات مددکاری، توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی بین اهالی این محلات انجام و آنان از خدمات مشاوره‌ای و مددکاری نیز بهره‌مند می‌شوند تا به توانمندسازی مدنظر برسند.

عمودی زاده گفت: آموزش و استعدادیابی در اولویت طرح توانمندسازی محلات قرار دارد.

وی در خصوص طرح توانمندسازی اجتماع محور نیز گفت: این طرح در همه مناطق حاشیه‌ای و محروم لرستان در حال انجام است.

کد خبر 82726

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد