کسب مدال طلا و نقره توسط دو بانوی دارای معلولیت موفق

رئیس بهزیستی شهریار گفت: موفقیت‌های بانوان دارای معلولیت نشان از عزم و همت والای آنها دارد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، شبنم و شقایق فرجی دو خواهر توانخواه ۳۲ ساله کم بینا شدید و متوسط شهریاری تحت پوشش بهزیستی شهرستان که در رشته های دومیدانی و صحرانوردی کشوری موفق به کسب مدالهای طلا، برنز و نقره شده و به نائب قهرمانی دست یافتند.

ناصر نیک افشار رئیس بهزیستی شهریار ضمن تبریک موفقیت این دو خواهر بزرگوار تصریح کرد: پیروزی و موفقیت های بانوان دارای معلولیت نشان از عزم و همت والای آنها دارد و این عزیزان نشان دادند که معلولیت محدودیت نیست و همچون افراد سالم جامعه با استفاده از امکانات رفاهی مناسب، اقدام به انجام تمرینات ورزشی روزانه می کنند.  

نیک افشار افزود: انزوا و گوشه نشینی معلولان در کنج منازل علاوه بر گسترش بیماری افسردگی در بین معلولان، موجب خستگی و دل آزردگی اعضای خانواده نیز می شود و انجام فعالیت های ورزشی و تفریحی برای این قشر آسیب پذیر تاثیر بسزایی در کاهش عوارض ثانویه معلولیت آنها دارد و اگر این فعالیت ها به صورت مسابقه ای و رقابتی باشد، شوق فراوانی برای آنها خواهد داشت. مسئولان و شهروندان باید توجه ویژه ای به افراد معلول جامعه داشته باشند چرا که هر گونه توجه و احترام به حقوق معلولان سبب افزایش اعتماد به نفس و حس ارزشمند بودن برای آنها می شود.

کد خبر 82567

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد