گردهمایی معاونین مشارکت‌های مردمی 

گردهمایی فصلی معاونین و کارشناسان جلب‌ و جذب‌ مشارکت‌های مردمی بهزیستی شهرستان های استان تهران در بهزیستی شهرستان ری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، اولین دوره گردهمایی فصلی معاونین و کارشناسان جلب‌ و جذب مشارکت‌های مردمی شهرستان های بهزیستی استان تهران در سال ۱۴۰۲ در سالن شهید سلیمانی ستاد بهزیستی شهرستان ری با حضور داود خادم مدیر بهزیستی شهرستان ری، فتانه جلالی کارشناس مسئول جلب و جذب مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان تهران، مژگان لشگری معاون مشارکت‌های بهزیستی شهرستان ری، معاونین و کارشناسان جلب و جذب مشارکت‌های مردمی شهرستان های استان تهران برگزار شد.

 در این گرد همایی مدیر بهزیستی شهرستان ری ضمن خوش آمدگویی و خیر مقدم گفت: هدف از برگزاری این نشست هم‌فکری برای احصاء شیوه های نوین جلب و جذب مشارکت‌های مردمی و بررسی نقاط ضعف و قوت شیوه های موجود در راستای بهبود و ارتقای معیشت و رفاه جامعه هدف و مددجویان تحت پوشش بهزیستی است.

داود خادم در ادامه افزود: در بحث جلب و جذب کمک های مردمی نیاز به تقویت کارشناسان این حوزه هست و علاوه بر این از ظرفیت های نیروهای جهادی و غیر دولتی نیز باید استفاده کرد.

در ادامه گرد همایی فتانه جلالی کارشناس مسئول جلب و جذب مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان تهران ضمن اعلام و تبریک کسب رتبه برتر معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی شهرستان ری در بین شهرستان های استان تهران در سال ۱۴۰۱، در خصوص راه کارهای جلب و جذب مشارکت‌های مردمی گفت: یکی از راه کارهای رفع نیازهای مددجویان تحت پوشش جلب و جذب مشارکت‌های مردمی است و با ایجاد تقویت حس اعتماد در بین خیرین به بهزیستی، ایجاد امید در بین سرمایه های اجتماعی و ایجاد رضایتمندی در بین خدمت گیرندگان و حمایت های مردمی می‌توانیم فعالیت خود را در رسیدگی به امور جامعه هدف و محرومین گسترش داده و با شناسایی و ساماندهی خیرین در راستای کاهش فقر تاثیر گذار باشیم.

 کارشناس مسئول مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان تهران ادامه داد: در شهرستان ها پتانسیل ها و ظرفیت های خوبی برای جلب و جذب مشارکت‌های مردمی وجود دارد و باید از ظرفیت های قانونی به نحو مطلوب استفاده شود.

وی افزود: در زمینه مشارکت‌های مردمی استعداد های بالایی وجود دارد که تا به حال شناسایی نشده و یا استفاده مطلوب از آنها نشده‌ است و باید با مدیریت استراتژیک و زمان بندی شده بر اساس موقعیت هر شهر و منطقه حضور بیشتر مردم و خیرین را در زمینه مشارکت‌های مردمی فراهم کرد.

جلالی همچنین اشاره کرد: رویکرد سازمان بهزیستی داوطلبانه است و بعد سازمان بر اصول مددکاری و راز داری و مبتنی بر توانمندسازی و استفاده از ظرفیت مراکز تحت نظارت به عنوان شرکای کاری و استفاده از خیر جمعی و خیرین می باشد.

قابل یادآوری است، در ادامه گرد همایی معاونین و کارشناسان جلب و جذب مسائل و چالشهای پیش رو بیان کرده و در این زمینه به تبادل نظر، پیشنهاد و ارائه راهکار پرداختند.

کد خبر 82562

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد