سرپرست حراست بهزیستی استان تهران از بهزیستی شهرستان قدس بازدید کرد

جلسه ای با حضور نادر زیدی سرپرست حراست بهزیستی استان تهران، اعظم فروتن سرپرست اداره بهزیستی شهرستان قدس، مسئولین و کارشناسان حوزه ها به منظور بررسی عملکرد و اقدامات انجام شده و همچنین ارائه راهکار در شهرستان قدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، سرپرست بهزیستی شهرستان قدس ضمن تقدیر و حضور از زحمات مسئولین گفت: بررسی نحوه عملکرد و ارائه خدمات در شهرستان از سوی مسئولین و کارشناسان حوزه های تخصصی به ویژه حراست منجر به بهبود عملکرد و بالا بردن کیفیت خدمات رسانی به جامعه هدف تحت پوشش می شود.

نادر زیدی در دیدار و گفتگو با کارکنان از زحمات صادقانه آنها در خدمت رسانی به جامعه هدف تشکر کرد و تکریم ارباب رجوع و اهتمام ویژه پیگیری بر رفع مشکلات جامعه هدف را مورد تاکید قرار داد.
 
وی همچنین به مباحثی همچون بازدید صحیح مطابق با دستورالعمل را از مراکز تحت نظارت و بررسی دوربین های مداربسته را خواستار شد و بر رعایت عفاف و حجاب کارکنان در اداره اشاره کرد.  

گفتنی است، در پایان بازدید سرپرست حراست بهزیستی استان تهران با حضور هیئت همراه و سرپرست بهزیستی شهرستان قدس از مرکز سالمندان قدس بازدید به عمل آوردند.

کد خبر 82552

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد