برگزاری مراسم تجلیل از ولی نعمتان تحت پوشش بهزیستی شهرستانهای خلخال و کوثر

مدیرکل بهزیستی استان در جریان سفر به شهرستان خلخال از حمایت های همه جانبه بهزیستی از ولی نعتمان تحت پوشش در سطح استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، مراسم تجلیل از ولی نعمتان تحت پوشش با عنوان مهرواره " در محضر ولی نعمتان" با مشارکت بنیاد علوی، دستگاههای اجرایی دخیل در امر خدمت رسانی، ائمه جمعه، فرمانداری، مدیرکل و معاونین تخصصی بهزیستی استان و ادارات بهزیستی شهرستانهای خلخال و کوثر برگزار گردید.

در این مراسم حامد رضایی مدیر کل بهزیستی استان اردبیل با ارائه گزارشی از برنامه‌های حمایتی این سازمان از جامعه معلولین استان اظهار کرد: بهزیستی استان اردبیل با مشارکت خیرین و نهادهای حمایتی همچون بنیاد علوی توانمندسازی معلولین را در دستور کار قرار داده است و تلاش می کند با ارتقای سطح زندگی معلولین زندگی توام با نشاط و شادابی را برای جامعه معلولین استان فراهم کند.

مدیرکل بهزیستی استان گفت: بهزیستی استان اردبیل از ادارات کل بهزیستی برتر کشور در زمینه دستیابی به اهداف برنامه‌های حمایتی از جمله توزیع بسته‌های معیشتی، ساخت مسکن معلولین، ارائه برنامه‌های فرهنگی و الگویی به جامعه معلولین این استان به شمار می رود.

در ادامه سید جواد مردانه راهبر بنیاد علوی در پهته شمالغرب کشور اظهار نمود: بنیاد علوی در راستای حمایت از معلولان، اعتبار یاد شده را برای ساخت مسکن معلولین، برنامه‌های حمایتی، تهیه بسته‌های معیشتی و سایر امور مربوط به معلولین استان اردبیل هزینه کرده است.

مردانه با اشاره به گستره محرومیت در سطح استان گفت: این بنیاد در سالهای گذشته بیشترین اعتبار حمایت از معلولین را صرف شهرستان‌های خلخال، کوثر، گرمی ومشگین‌شهر کرده و حمایتهای خود را با اولویت بندی مناطق محروم کشور ادامه خواهد داد.

وی اظهار کرد: بنیاد علوی در کنار اجرای برنامه‌های حمایتی بنیاد مستضعفین کشور، از هرگونه پیشنهاد مربوط به حمایت از جامعه معلولین استقبال می نماید. این بنیاد در جهت حمایت‌ از جامعه معلولین تحت پوشش بهزیستی استان اردبیل بصورت مستقیم و غیر مستقیم تاکنون ۳۴۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه کرده است.

گفتنی است در پایان این مراسم از ولی نعتمان تحت پوشش موفق در زمینه های اشتغال آفرینی، ورزشی، تحصیلی و زوج موفق بویژه افراد دارای معلولیت و زنان سرپرست خانوار با اهدای لوح سپاس و هدایای نقدی تجلیل بعمل آمد.

شایان توجه می باشد:  بازدید از مراکز روزانه توانبخشی، مراکز گفتار درمانی، دیدار و تکریم خیرین، مراکز توانبخشی شبانه روزی معلولین، واحدهای امور اجتماعی و اورژانس اجتماعی، مراکز مثبت زندگی، انجمن معلولین و برپایی میز خدمت از دیگر برنامه های این سفر بود که توسط معاونین و مسئولان امر برگزار گردید.

کد خبر 82346

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد