سبزوار | راهکارهای ارتقای مشارکت های مردمی در شهرستان سبزوار بررسی شد

اولین جلسه شورای مشارکتهای مردمی بهزیستی شهرستان سبزوار با هدف هم اندیشی در خصوص اتخاذ راهکارهای نوین در جهت ارتقاء سطح جذب وجلب مشارکتهای مردمی با حضور نماینده فرماندار، رئیس بهزیستی شهرستان، نماینده دفتر امام جمعه شهرستان، نمایندگان ادارات، کارشناسان مشارکت شهرستان و خیرین در سالن جلسات اداره بهزیستی سبزوار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان سبزوار در ابتدای این جلسه رئیس اداره بهزیستی سبزوار ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین عملکرد سه ماهه اول سال۱۴۰۲ بهزیستی شهرستان را ارایه  و ازخیرین و ادارات شهرستان که در امر خدمت رسانی به مددجویان با بهزیستی همکاری داشتند تشکرکرد.

مرضیه کیانی، توانمند سازی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، معلولیت‌ها، ارتقای سلامت اجتماعی و بازتوانی جامعه هدف را از مهمترین اهداف بهزیستی عنوان کرد و گفت: مجموعه بهزیستی شهرستان با توجه به حجم کاری زیاد  در راستای تحقق این اهداف از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد وبرای رسیدن به اهداف پیش بینی شده به حمایت و همراهی خیران شهرستان نیازمند است چرا که بدون شک کمک خیرین و نیکوکاران به عنوان سرمایه های اصلی این اداره، کمک شایانی در راستای برطرف کردن بخشی از نیازهای اقشار آسیب پذیرخواهد کرد.

د رپایان این جلسه طرح مربوط به اردوهای جهادی مورد بررسی قرار گرفت واز خیرین وحاضرین خواسته شد افراد علاقمند به انجام کارهای داوطلبانه، با توانمندی های پزشکی، مشاوره روانشناسی، تحصیلی، آموزشی، عمرانی و خدماتی ... را به بهزیستی معرفی نمایند.

کد خبر 82129

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد