نجف‌آباد| حرکت های جهادی ضامن رسیدن به اهداف والا و رضایتمندی جامعه  هستند

ششمین برنامه طرح قاصدک به منظور ارائه خدمات اجتماعی رایگان در زمینه‌های پزشکی، مشاوره‌ای، بهداشتی درمانی، فرهنگی - اجتماعی، غربالگری و مددکاری با حضور بیش از ۸۰ نفر همکاران بهزیستی شهرستان وخادمیاران رضوی، گروه های جهادی، بسیج، خیرین و تعدادی از دستگاه های اداری شهرستان  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان نجف آباد، این برنامه با حضور  ناصر چاوشی مدیر کل بهزیستی استان، ابوترابی نماینده  مردم شهرستان‌های نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی، مباشری معاون استاندار و فرمانده ویژه شهرستان نجف‌آباد و جمعی از پزشکان، کارشناسان و مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

مدیر کل بهزیستی استان ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ارزشمند کارکنان بهزیستی نجف‌آباد، به شرح طرح قاصدک و اهداف آن پرداخت و گفت: ایده اصلی این طرح نتیجه و خروجی یکی از پیشنهاداتی است که از شهرستان نجف آباد و در زمینه تحقق شعار سال بهزیستی ارائه شده است.

ناصر چاووشی افزود:  این برنامه کاری ارزشمند و جهادی است و حرکت‌های جهادی ضامن رسیدن به اهداف والا هستند.

وی افزود: بنده و تمام پرسنل خدوم و پرتلاش  بهزیستی، خادمیار جامعه هدف هستیم و  در قالب کار جهادی و همکاری همه جانبه است که رضایتمندی جامعه تحقق می یابد.

معاون استاندار و فرمانده ویژه شهرستان نجف‌آباد در ادامه با تقدیر از حمایت‌های بهزیستی استان و  پرسنل پر تلاش بهزیستی نجف‌آباد، گفت: امروز بسیاری از نیازمندان در قالب این طرح ارزشمند از خدمات رایگان بهره مند می‌شوند و باید تلاش کنیم تا بتوانیم تا جای ممکن و با استفاده از ظرفیت خیرین و گروه‌های جهادی، خدمات وسیع‌تری را به سایر اقشار جامعه نیز ارائه دهیم.

به گزارش روابط عمومی، خدمات رایگان شامل؛ مشاوره خانواده، مشاوره حقوقی، مشاوره مذهبی، مشاوره تغذیه، پزشکی عمومی، دندانپزشکی، مامایی، فیزیوتراپی، اپتومتریست، غربالگری بینایی ویژه کودکان ۳تا۶سال، کنترل فشار و قند خون، غربالگری، برنامه های فرهنگی، جنگ شادی و مهدکودک به تعدادی بالغ بر ۹۰۰ نفر از مددجویان، توانخواهان و خانواده های آنان ارائه شد. 

کد خبر 82018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد