مناسب سازی فضای شهری از ضرورت های توسعه جامعه است

روند پیشرفت مبحث مناسب سازی معابر واماکن عمومی جیرفت با حضور مدیران ونمایندگان دستگاههای ذیربط مورد نقد وبررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان روند پیشرفت واقدامات انجام شده در حوزه مناسب سازی اماکن عمومی ومعابر جیرفت در نشست مدیران ونمایندگان دستگاههای اجرایی جیرفت مورد نقد وبررسی قرار گرفت .

خداداد سالاری زاده سرپرست بهزیستی جیرفت در این جلسه با اشاره به اهمیت استفاده بهینه از توان با القوه افراد دارای معلولیت ومحدودیت در سخنان کوتاهی عنوان داشت : فضاهای شهری و اداری باید بگونه ای باشد که دریافت وارائه  خدمات بهینه و بیشتر در کنار امکان حضور افراد دارای معلولیت و قابلیت دسترسی به امکانات وخدمات برای این قشر از افراد جامعه بدون زحمت ومشقت برای آنان صورت پذیرد .

وی خاطر نشان کرد  : مناسب سازی فضای شهری ضرورتی در روند توسعه جامعه است و  مناسب سازی را یکی از موضوعات مهم و مطالبه به حق  افراد دارای معلولیت دانستند.

در ادامه این جلسه بلند نظر فرماندار جیرفت ضمن تقدیر از اقدامات ارزشمند دستگاههای اجرایی در پیشبرد امر مناسب سازی اماکن وساختمانهای اداری ، رعایت همه جانبه قانون جامع حمایت از افراد دارای معلولیت خصوصا موضوع مناسب سازی اماکن عمومی و اداری را بسیار مهم و ضروری دانست و ضمن تاکید بر لزوم پیگیری مجدانه امر مناسب سازی کلیه ادارات و اماکن عمومی گفت :  یکی از مولفه های ارزشیابی مدیران اهتمام و جدیت در اجرای مناسب سازی در دستگاه متبوع خود می باشد.  والبته برای تامین اعتبارات مالی لازم در این زمینه نهیز پیگیری های لازم را انجام خواهیم داد .

 در ادامه حضار وکارشناسان به نقد وبررسی اقدامات انجام شده وبرنامه های پیش رو پرداختند .

مناسب سازی فضای شهری از ضرورت های توسعه جامعه است

مناسب سازی فضای شهری از ضرورت های توسعه جامعه است

کد خبر 81723

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد