دیدار مدیر کل بهزیستی قم با فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)

مدیر کل بهزیستی قم در دیدار با فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) خواستار گسترش همکاری های مشترک در زمینه های اجتماعی ، محرومیت زدائی و کنترل آسیب های اجتماعی شد .

سید صادق میرئی مدیر کل بهزیستی استان قم امروز به اتفاق معاون توسعه پیشگیری و رئیس اداره مشارکتهای مردمی بهزیستی با حضور در سپاه قم با سردار محمدرضا موحد  فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) دیدار و گفتگو کرد.

مدیر کل بهزیستی قم ضمن ارائه گزارشی از خدمات بهزیستی به جامعه هدف و عموم مردم استان در حوزه های اجتماعی ، پیشگیری و توانبخشی ، بیان اینکه بهزیستی و سپاه هر دو مولود انقلاب اسلامی هستند افزود : ظرفیت سپاه بالا و در خدمت مردم است و از توان این نهاد مولود انقلاب در راستای سیاست ها و مسئولیت های اجتماعی سازمان بهزیستی به خوبی استفاده شده و بهزیستی کشور برنامه ریزی گسترده ای برای بهره مندی از ظرفیت سپاه و بسیج جهت خدمت به جامعه هدف خود دارد.

میرئی با اشاره به فعالیت های بهزیستی به حوزه ساماندهی کودکان کار و خیابان ، حمایت و ارائه خدمت به زنان و دختران در معرض آسیب ، برنامه اورژانس اجتماعی ،برنامه های پیشگیری از اعتیاد و درمان معتادین در مراکز سرپائی و کمپ های ترک اعتیاد و طرح های حمایتی در حوزه های اشتغال ، مسکن و ازدواج جامعه هدف و... با بیان پویش های مختلف راه اندازی شده مانند مهرواره در محضر ولینعمتان و ... جهت استفاده از ظرفیت گروه های جهادی ، مردمی و بسیج محلات خواستار عهده داری نقش محوری و پدرانه سپاه در افزایش هماهنگی بین این گروه ها و مراکز مثبت زندگی بهزیستی در محلات شد .

میرئی با اشاره به نقش محوری محرومیت زدائی سپاه در کشور گفت: با همگرایی و هم افزایی می توانیم با خدمت خالصانه و روحیه جهادی رضایتمندی مردم را گسترش دهیم و سپاه با ظرفیت بالا و نفوذ بی نظیر در لایه های اجتماعی ، فرهنگی و معنوی جامعه در این راستا می‌تواند کمک های موثری را به مجموعه بهزیستی ارائه کند و بهزیستی نیز متقابلاً تمام ظرفیت خود را برای تلطیف فضای روانی جامعه با همکاری سپاه به کار خواهد گرفت.

سردار محمدرضا موحد  فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) نیز در این دیدار ضمن قدردانی از خدمات و تلاشهای مدیریت و کارکنان و مددکاران بهزیستی در سطح استان خاطرنشان کرد: کلیه ظرفیتهای موجود مادی و معنوی در سپاه قم متعلق به مردم و در خدمت مردم است و آمادگی داریم در برنامه های بهزیستی همکاری تام و تمامی داشته باشیم .

لازم به ذکر است در هفته مبارزه با مواد مخدر کمپ کرامت ویژه درمان معتادین و زیر نظر سپاه قم با مجوز بهزیستی استان افتتاح خواهد شد.

                                                               

کد خبر 81577

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد