مینودشت| جلسه هماهنگی اجرای تفاهم نامه بهزیستی و فنی وحرفه ای برگزار شد

نشست مشترک ادارات بهزیستی وفنی حرفه ایی مینودشت در اداره بهزیستی شهرستان جهت آموزش مهارتهای اشتغالزایی جامعه هدف بهزیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گلستان؛ در این جلسه اجرای تفاهم نامه سازمانی مرکز آموزش فنی حرفه ایی و اداره بهزیستی شهرستان با حضور روسا و کارشناسان به منظور ارتقای سطح توانمندی های مهارتی ، حرفه ایی ، شغلی و ایجاد زمینه اشتغال پایدار جامعه هدف بهزیستی مینودشت برگزار شد.

طاهره خطیرنیا سرپرست بهزیستی شهرستان گفت: یکی از اهداف مهم ، آماده سازی شغلی و توانمندی های مهارتی جامعه هدف بهزیستی از طریق ارائه خدمات آموزش های مهارتی با تاکید بر توسعه کارآفرینی متناسب با نیاز حال و آینده بازار کار احراز شغل مناسب ، بازتوانی و آماده شدن برای یک زندگی مستقل و پایدار و نیز اشاعه فرهنگ مهارت آموزی در بین جامعه هدف می باشد.

وی افزود: استفاده از کلیه ظرفیت ها و امکانات فی مابین به منظور توانمدسازی و آماده سازی شغلی جامعه هدف افراد تحت پوشش بهزیستی افراد دارای معلولیت ، زنان سرپرست خانوار ،فرزندان بهزیستی، بهبود یافتگان اعتیاد، آسیب دیدگان اجتماعی و افراد در معرض آسیب از اهداف دیگر ما به شمار می آید.

در ادامه جلسه داوود ممشلی رئیس اداره فنی و حرفه ایی شهرستان ضمن اعلام همکاری همه جانبه به معرفی رشته های شغلی که در حال حاظر کلاسهای آموزشی آن در فنی و حرفه ایی تشکیل و گواهینامه مهارت صادر می گردد، پرداخت.

کد خبر 81491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد