انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان اداره بهزیستی و  میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان نیمروز

تفاهم نامه ای در راستای فعالیت‌های آموزشی خیر خواهانه و بشردوستانه و با نگاه شکوفایی استعدادها و ظرفیت‌های موجود جامعه هدف در زمینه تولیدات سنتی و صنایع دستی بومی این منطقه منعقد گردید.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان نیمروز؛ با حضور روسای ادارت بهزیستی و میراث فرهنگی این شهرستان، تفاهم نامه ای در راستای فعالیت‌های آموزشی خیر خواهانه و بشردوستانه و با نگاه شکوفایی استعدادها و ظرفیت‌های موجود جامعه هدف در زمینه تولیدات سنتی و صنایع دستی بومی این منطقه منعقد گردید.  

 محمد کیخانیا رئیس اداره بهزیستی شهرستان نیمروز گفت: با توجه به اینکه شهر ادیمی بعنوان شهرملی خامه دوزی ثبت شده است، این تفاهم‌نامه در ۳ ماده و ۴ بند در راستای افزایش هم افزایی، بهره وری و عملکرد فی مابین بهزیستی شهرستان نیمروز و اداره میراث فرهنگی و گردشگری این شهرستان منعقد شد .

وی با اشاره به وضعیت اسف بار خشکسالی منطقه سیستان و لزوم ترویج طرح های نوین اشتغال محور افزود : با اجرای این تفاهم نامه و برگزاری کلاس های آموزشی رایگان در رشته های حصیربافی، خامه دوزی، سیاه دوزی و سوزن دوزی و بهره گیری متقابل از خدمات و تولیدات علمی، آموزشی، فرهنگی و پژوهشی طرفین،  زمینه ی توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی به ویژه بانوان سرپرست خانوار و اجرای طرح‌های اشتغالزایی منهای آب در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری(مدضله العالی) و تحقق شعار سال: «مهار تورم، رشد تولید» فراهم خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد : کارگروهی متشکل از کارشناسان دو اداره تشکیل شده که موظف هستند طی جلسات ماهیانه در راستای اجرای موارد توافق شده به مسئولین مافوق گزارش دهند.

کد خبر 81339

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد