نشست تخصصی رئیس دبیرخانه شورای مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور با تشکل ها و نهاد های مربوطه

به گزارش روابط عمومی، نشست تخصصی محسن صیاد رئیس دبیرخانه شورای مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی، با حضور ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد علوی، مسئولین سپاه حضرت عباس استان اردبیل، مدیرکل، معاون مشارکت های مردمی، رئیس فناوری اطلاعات بهزیستی استان اردبیل، رئیس بهزیستی شهرستان اردبیل، مدیران مراکز مثبت زندگی، تشکل های دانشجویی، گروه های جهادی، خیرین و سرشبکه های مردمی با هدف جذب مشارکتهای مردمی و همکاری بهزیستی با سایر نهاد های دولتی و مردمی برگزار گردید.

محسن صیاد رئیس دبیرخانه شورای مشارکتهای مردمی سازمان بهزیستی کشور در این نشست گفت: ۱۰درصد از جمعیت کل کشور یعنی نزدیک به ۹ میلیون نفر جزو جامعه هدف بهزیستی می باشند. این تعداد قابل توجهی است و سازمان بهزیستی نمیتواند به تنهایی تمامی فعالیت های مربوط به حل مشکلات و تامین یک زندگی خوب برای ولی نعمتان را به نحو احسن انجام دهد چراکه برای انجام این فعالیت ها به سرمایه های اجتماعی نیازمندیم.

محسن صیاد با اشاره به اینکه نیاز امروز بهزیستی، تکیه بر توان مردم است ادامه داد: پویش کار مردمی گام نهادن در مسیر معرفی و همراهی با مردم است. ما در مشارکتهای مردمی به تحول گرایی ویژه نیاز داریم چراکه در حال حاضر از بخش عظیمی از ظرفیت مشارکتهای مردمی غافل و عقب هستیم.

این مقام مسئول افزود: به لطف خدا در استان اردبیل پیشرفت اکثریت شاخص ها را به صورت پررنگ در سال گذشته شاهد بودیم و باید اطلاع رسانی ها به صورت شفاف و هدفمند اجرا شود. در سازمان بهزیستی باید بیش از پیش در زمینه ایجاد شناخت راجع به فعالیتهای بهزیستی، به برقراری ارتباط با آحاد مردم جامعه بپردازیم تا در نتیجه اعتماد سازی، برای اقدام به فعالیت های مشترک و جذب مشارکتهای مردمی گامی بزرگ برداریم.

وی اظهار داشت: ما به شدت در سازمان به عملیات مشترک نیاز داریم و باید در این زمینه اخلاص بنیان باشیم. هر فعالیتی که سازمان ها و نهاد های مختلف سطح کشور برای بهتر شدن وضعیت زندگی و معیشت ولی نعمتانمان انجام میدهند برای ما ارزشمند و قابل احترام است و به هیچ عنوان رقیب ما محسوب نمیشوند. چرا که دشمن و رقیب ما فقر، آسیب های اجتماعی، اعتیاد، طلاق، مفاسد اخلاقی، مشکلات اقتصادی و ... می باشد و هر انجمن و گروهی که ما را در ریشه کردن این معضلات یاری کند دوست و همراه ماست و همه فعالیت های مثبت در تمامی نهاد ها یک خانواده هستند.

در ادامه جلسه، مسئولین و حاضران جلسه برای همکاری بیشتر با بهزیستی اعلام آمادگی کرده و مشکلات و موانع موجود مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر 80059

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد