پیام تبریک رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر

علی محمد قادری، معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه معصومه (س)، آغاز دهه کرامت و روز دختر پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، متن این پیام به شرح ذیل است؛

میلاد با سعادت حضرت معصومه سلام الله علیها و نامگذاری این روز بنام روز دختر فرصتی ست تا با گرامیداشت جایگاه و شان دختران عزیز ایران اسلامی از این بانوی گرامی و اسوه، درس اخلاق بیاموزیم، زیرا که حضرت فاطمه معصومه (س) در مقام بندگی و علم و فضیلت الگوی همه دختران عالم است.

خوشبختانه در سالهای اخیر در کنار موفقیت های علمی، هنری و ورزشی دختران عزیز ایران اسلامی شاهد موفقیت های درخشان و پی در پی دختران خانواده بهزیستی از جمله دختران دارای معلولیت و مراکز شبه خانواده بودیم که جای بسی شکرگذاری دارد .

دختران امروز؛ مادران فردا نقش بسیار مهم و بسزایی در تعالی و رشد جامعه و سعادت نسل بشر دارند که لازم است برای رشد فرهنگی و معنوی این عزیزان در کنار ارتقا سطح علمی، هنری، ورزشی و...  آنها همه توان را به کار بست.

سازمان بهزیستی افتخار دارد بعنوان متولی سلامت اجتماعی جامعه با بکار گیری علم و تعهد متخصصان و مشاوران این حوزه در راستای آموزش مهارتهای زندگی، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی به هنگام و دقیق گامی موثر در راستای سلامت روانی آحاد جامعه و همچنین دختران این سرزمین بردارد .

ضمن تبریک دهه پر فروغ کرامت و میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) برای همه دختران فرزانه و عزیز کشورمان آرزوی سربلندی و سلامتی در ظل توجهات حضرت بقیه الله (عج) را دارم.

علی محمد قادری

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور

کد خبر 79925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =