دیدار چهره به چهره، بی تکلف و مستقیم با کارکنان

به منظور تکریم کارکنان و ایجاد بستر لازم بازگو کردن موضوعات وسئوالات اداری دومین نشست چهره به چهره رئیس نیروی انسانی با همکاران اداره حراست و گزینش اداره کل بهزیستی استان تهران در محل دفتر دفاتر مربوطه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهرانY حمید حسینی رئیس اداره نیروی انسانی اداره کل بهزیستی استان تهران ؛ در این نشست چند ساعته در دیداری چهره به چهره پاسخگوی ابهامات و سئوالات کارکنان یاد شده بود

حسینی؛  بیان داشت : یکی از آفت های مهم در جهت اداره امور، طولانی شدن مراحل کار مراجعین و کارکنان است واین موضوع  سبب اتلاف وقت و پایین آمدن سطح رضایت عمومی می گردد. هدف از برگزای این نشست ها علاوه بر تکریم همکاران، شناسایی  و ارزیابی مشکلات وایجاد بستر ی مناسبت جهت بازگو کردن سئوالات و موضوعات اداری و مرتفع نمودن برخی امور بی واسطه می باشد که طبق برنامه ریزی انجام شده این روند در تمای حوزه های ستادی و شهرستان های تابعه ادامه می یابد.

گفتنی است در این دوره بازدید؛   نسبت به عدم احتساب سوابق شرکتی در سابقه خدمت دولتی، عدم اجرای قانون سنوات ارفاقی معلولین و ایثارگران ابهام و اعتراضاتی مطرح شد که  به تمامی موارد پس از بررسی توسط رئیس اداره نیروی انسانی اداره کل بهزیستی استان تهران توضیح داده شد.

کد خبر 79712

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد