فاتحی؛سرپرست دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور شد

علی محمد قادری معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور طی حکمی،آرزو فاتحی را به عنوان سرپرست دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل،متن حکم به این شرح است:

خواهر ارجمند سرکارخانم آرزو فاتحی

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند سرکارعالی به موجب این حکــم به عنــوان «سرپرست دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی»منصوب می‏ شوید.

نظر به گستره و تنوع آسیب‏های اجتماعی و اهمیت اقدامات پیشگیرانه، هدفمند و پایدار در مدیریت و ساماندهی آن و براساس وظایف محوله به سازمان بهزیستی کشور مبنی بر تولی گری سلامت اجتماعی، انتظار دارم با استعانت از الطاف الهی و بهره مندی از ظرفیت‏های درون و برون سازمانی، هماهنگی‏های بین بخشی و فرابخشی، مدیریت بهینه منابع و فرصت‏ها و تعیین اولویت‏ها در سیاست گذاری آسیب‏های اجتماعی، تمامی توان خود را در راستای تحقق اهداف ذیل به کار بندید:

  1. تلاش در جهت تدوین برنامه‏های مدون، علمی، پیشگیرانه و ارتقایی مبتنی بر رویکردهای اجتماع محور و تحکیم بنیان خانواده.
  2. نظر به ماهیت فرابخشی آسیب‏های اجتماعی، اهتمام در بسط و گسترش همکاری و تعاملات برون بخشی و حمایت طلبی و به اشتراک گذاشتن پتانسیل‏های موجود با سازمان‏های مردمی، موسسات خیریه، گروه‏های جهادی و شرکای اجتماعی براساس اهداف و مأموریت‏های سازمان .
  3. رصد، شناسایی و بهره برداری بهینه از ظرفیت‏ها و امکانات موجود در حوزه‏های تحصیل، بازتوانی روانی اجتماعی بانوان و دختران آسیب دیده و یا در معرض آسیب‏های اجتماعی .
  4. مدیریت و ساماندهی اقدامات تخصصی مددکاری اجتماعی در جهت شناسایی، توانمندسازی و ارتقاء کیفیت زندگی کودکان خیابانی و حل بحران‏های فردی، خانوادگی و اجتماعی جهت حفظ، ثبات و انسجام کیان و بنیان خانواده .
  5. برنامه‏ریزی جهت شناسایی حواشی و کانون‏های آسیب خیز و انجام مداخلات تخصصی در جهت دسترسی برابر، بموقع و آسان به خدمات تخصصی و فوریت‏های اورژانسی و حمایت‏های اجتماعی.

       توفیقات روزافزون سرکارعالی را از خداوند منان و در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) مسألت می‏نمایم.

علی محمـد قادری

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور

کد خبر 79695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =