دبیر جدید شورای فرهنگی بهزیستی استان

در این جلسه از خدمات و زحمات سرکار خانم عربی تقدیر و اعظم نقیبی بعنوان دبیر جدید شورای فرهنگی بهزیستی استان سمنان معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، جلسه شورای معاونین و آیین تکریم و معارفه دبیر جدید شورای فرهنگی بهزیستی استان برگزار شد.

در این جلسه که به ریاست مدیرکل و با حضور معاونین، روسای ستادی، امام جماعت ستاد و کارشناس ستاد اقامه نماز در محل سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد از خدمات و زحمات سرکار خانم عربی تقدیر و اعظم نقیبی بعنوان دبیر جدید شورای فرهنگی بهزیستی استان سمنان معرفی شد.

منطقی مدیرکل در این جلسه ضمن تقدیر از خدمات و زحمات خانم عربی دبیر اسبق شورای فرهنگی بهزیستی استان و آرزوی موفقیت برای سرکار خانم نقیبی دبیر جدید ابراز داشتند: سازمان بهزیستی کشور، یک نهاد فرهنگی است و سپس خدمت رسان و اجرای کلیه فعالیت ها با زمینه فرهنگی خود گواه این مطلب است و این امر نیازمند تلاش و برنامه ریزی بیش از پیش است.

وی با بیان موضوع شبیخوان فرهنگی در کلام مقام معظم رهبری اشاره و گفتند: جنگ فرهنگی به مراتب سخت و دارای آسیب ها بیشتری نسبت به جنگ فیزیکی است اگر در این عرصه برنامه ریزی مدون و حساب شده ای نداشته باشیم.

منطقی تفاوت جنگ فرهنگی و هنری با دیگر جنگ ها را پنهان بودن آثار و تلفات این جنگ  عنوان داشته و افزودند: جنگ نرم دارای آثار پنهانی است که تنها با داشتن برنامه خاص می توان به مقابله آن رفت و این امر نیازمند این است که در کنار هر فعالیت و برنامه اجرایی یک برنامه فرهنگی هم تدوین و اجرا شود.

مدیرکل بهزیستی استان در پایان سخنان خود یادآور شدند: نیازمند آن هستیم که ارائه خدمات به جامعه هدف، الویت بندی بر حسب نیاز و شرایط مددجویان شود و نتیجه محور بودن اقدامات شرط اصلی برنامه ها و تصمیمات است، تا بتوان گام های موثر و پایداری در ارتقاء سطح خدمات و زندگی فردی و اجتماعی جامعه هدف برداشت.

کد خبر 79639

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد