انعقاد تفاهم نامه همکاری بهزیستی با ستاد مبارزه با مواد مخدر در راستای ارتقا و بهینه سازی خدمات مرکز خط ملی اعتیاد

تفاهم نامه همکاری بین سازمان بهزیستی کشور و ستاد مبارزه با مواد مخدر روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه جاری در سالن شقایق ستاد مبارزه با مواد مخدر منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ فرهاد اقطار معاون پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور با اعلام این خبر گفت:در هشتاد و هشتمین جلسه کمیته فرهنگی- پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر ؛ تفاهم نامه ای  با هدف ارتقا و بهینه سازی خدمات مرکز خط ملی اعتیاد بین سازمان بهزیستی کشور و ستاد مبارزه با مواد مخدر منعقد شد.

اقطار ؛توسعه کمی و کیفی در ابعاد سخت افزاری و نرم افزاری با هدف ایجاد تنوع در خدمات و افزایش سطح پوشش مخاطبین را از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم نامه عنوان کرد و گفت: بر اساس مفاد این تفاهم نامه مقرر شده است؛ با ایجاد فضای آموزشی تخصصی ،آموزش های لازم به علاقه مندان ارائه خدمت در حوزه پیشگیری و درمان اعتیاد ارائه شود تا بتوانند به افراد نیازمند در زمینه اعتیاد، خدمت رسانی کنند.

وی افزود:خط ملی اعتیاد با شماره تماس(۰۹۶۲۸)  با هدف ارائه راهکارهای پیشگیری از مصرف مواد اعتیادآور، درمان اعتیاد، و ارجاع به مراکز ترک و بازتوانی اعتیاد؛در  اسفند ماه  ۱۳۸۷ افتتاح  شده است و از همان روز با استقبال مردم روبرو بوده و هزاران تماس گیرنده را تحت پوشش قرار داده است.

این مقام مسئول گفت: با تاسیس این مرکز مکانیسم مستمر و دائمی و ارتباط دوطرفه بین مردم و مسئولان و سیاستگزاران حوزه پیشگیری و درمان ایجاد شده است و مردم  از سراسر کشور می توانند از ساعت ۸ تا ۲۰ با این مرکز تماس بگیرند و در زمینه پیشگیری و درمان اعتیاد راهنمایی دریافت کنند.

کد خبر 79568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =