جشن رهسپاری به زندگی مستقل جمعی از فرزندان مقیم در خانه نوجوانان بهزیستی استان

معاون اجتماعی بهزیستی استان سمنان: هدف از برگزاری این مراسم را بدرقه و ره سپاری فرزندان برای ورود به زندگی مستقل و خروج از خانه های بهزیستی بیان داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان اولین جشن رهسپاری جمعی از فرزندان مقیم در خانه نوجوانان بهزیستی استان به زندگی مستقل با حضور مدیرکل، معاون امور اجتماعی، مسئول دفتر مدیریت عملکرد بهزیستی استان، سرپرست و کارشناس اداره بهزیستی شهرستان در خانه گردشگری سلامت برگزار شد.

ساره امیرجان معاون اجتماعی بهزیستی استان در این خصوص به روابط عمومی گفت: آیین رهسپاری برای۵ نفر از فرزندان پسر جهت شروع زندگی مستقل به همت اداره بهزیستی شهرستان سمنان در خانه گردشگری سلامت برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این مراسم را بدرقه و ره سپاری فرزندان برای ورود به زندگی مستقل و خروج از خانه های بهزیستی عنوان و افزود:  این جشن با خاطره گویی فرزندان از سالهای زندگی در خانه ها، اجرای برنامه زنده هنری و موسیقی توسط چهره های سرشناس استان و با همراهی مدیرکل بهزیستی استان در محیطی شاد اجرا شد.

امیرجان در پایان سخنان خود یادآور شد: هم اکنون ۱۱ خانه های نگهداری شبانه روزی از فرزندان فاقد سرپرست موثر یا غیر موثر در استان تحت نظارت بهزیستی در حال فعالیت است که، تعداد ۱۷۰ فرزندان در این خانه از سن شیرخواره گی تا ۱۸ سال از خدمات نگهداری، آموزشی بهره مند می شوند.

کد خبر 79463

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد