کرمانشاه / امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی و بهزیستی استان کرمانشاه

این تفاهم‌نامه‌ در زمینه اجرای کارگاه‌های آموزشی، انتقال یافته‌های پژوهشی جهاد دانشگاهی در خصوص حاشیه‌نشینی در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه: مسلم حدیدی سرپرست جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه در این نشست گفت: در زمینه آموزش با وجود شرایط اقتصادی ایجاد شده، در جهاد دانشگاهی تمهیداتی اندیشیده شده است که علاوه بر توانمندسازی هوشمندانه‌تر نیروهای آموزش دیده، بتوان از عملیاتی شدن و اشتغال این افراد اطمینان حاصل کرد. وی آمادگی جهاد دانشگاهی برای برگزاری نمایشگاه‌های غیردائمی مشترک با بهزیستی و با هدف فروش تولیدات مددجویان را نیز اعلام کرد.

در ادامه مهدی عبدالمالکی معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی نیز گفت: ما امیدواریم که بتوانیم در سه حوزه پیش‌بینی شده با بهزیستی همکاری بیشتری داشته باشیم: 
۱. بسته‌های آموزشی مشاغل خانگی
۲. آموزش سالمندیاران با توجه به شیب رو به سالمندی جمعیت
۳. کمک به آموزش کارکنان بهزیستی

صفدر مظفری‌راد نیز با تقدیر از پیگیری مسئولان جهاد دانشگاهی در انعقاد تفاهم‌نامه گفت: در واقع بهزیستی در امر اشتغال تسهیل‌گر است و ورود جهاد دانشگاهی به این عرصه منجر به به‌روزرسانی راهکارهای توانمندسازی مددجویان خواهد شد.

در پایان این نشست تفاهم‌نامه‌ی همکاری بین جهاد دانشگاهی و بهزیستی به امضای مدیران کل این دو دستگاه رسید.
این تفاهم‌نامه در زمینه: 
۱. اجرای کارگاه‌های آموزشی با هدف ایجاد مشاغل پایدار برای زنان سرپرست خانوار و معلولین، ۲. انتقال یافته‌های پژوهشی جهاد دانشگاهی در خصوص حاشیه‌نشینی از طریق اجرای کلاس‌های آموزشی در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی منعقد شد.
برای پیوستن به کانال اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام رسان ایتا اینجا را لمس کنید 

کد خبر 79433

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد