بازدید ذیحساب بهزیستی استان تهران از مجتمع خدمات روانشناختی و مشاوره ای ۱۴۸۰ 

احمد ابوالحسنی ذیحساب بهزیستی استان تهران از مجتمع خدمات روانشناختی و مشاوره ای ۱۴۸۰  بهزیستی استان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ احمد ابوالحسنی  به همراه علیرضا محمدی معاون توسعه امور پیشگیری و جمعی از کارشناسان بهزیستی استان تهران با هدف بررسی راهکارهای چگونگی افزایش و توسعه خدمات دهی مجتمع خدمات روانشناختی و مشاوره ای ۱۴۸۰ و ساماندهی و افزایش نیروی انسانی وپشتیبانی لازم، ازبخشهای مختلف مجتمع بازدید کرده و از نزدیک در جریان نحوه فعالیت مجتمع؛ مشاوره تلفنی، تعداد همکاران مشاوره و چگونگی ثبت اطلاعات مراجعین  و آخرین فعالیت های صورت گرفته  قرار گرفت. ابوالحسنی در پایان این دیدار اظهار داشت تمامی راهکار های قانونی در جهت توسعه و پشتیبانی از این مجتمع را مورد بررسی و اقدام قرار خواهد داد.

بازدید ذیحساب بهزیستی استان تهران از مجتمع خدمات روانشناختی و مشاوره ای ۱۴۸۰ 


شایان ذکر است سامانه صدای مشاور۱۴۸۰ جهت مصاحبه غیرحضوری و تلفنی از سوی دولت درنظر گرفته شده است که هم‌وطنان از طریق برقراری ارتباط با این خط تلفنی از خدمات این سامانه به صورت رایگان استفاده کنند. این سامانه تلفنی همه روزه از ساعت هشت صبح تا ۲۴شب به صورت رایگان مشاوره روان‌شناسی می‌دهد و کارشناسان متخصص، پشت این خط در حوزه‌های مختلف، مشاوره‌هایی را به مردم ارائه می‌دهند. کارشناسان این خط در همه زمینه‌ها ازجمله زمینه‌های کودک و نوجوان، تحصیلی و تربیتی، شغلی، مشکلات خانوادگی، سوالات پیش از ازدواج و روان‌شناسی بالینی شامل اختلالاتی نظیر افسردگی، اضطراب و وسواس به مردم ارائه خدمت می‌کنند.
کلیه تماس‌های مردمی با خط صدای مشاور ۱۴۸۰، محرمانه و امن است و افراد می‌توانند مشکلات و مواردی که مطرح کردن آن‌ها به صورت حضوری دشوار است، به صورت تلفنی با مشاوران در میان بگذارند.

کد خبر 78954

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد