ایجاد ۹۷۰ مورد اشتغال در حوزه بهزیستی در سال ۱۴۰۱

بهزیستی قم در سال ۱۴۰۱ موفق به ایجاد ۹۷۰ مورد اشتغال در بین جامعه هدف خود شد.

سید صادق میرئی مدیر کل بهزیستی قم ضمن اعلام این خبر و تقدیر از کلیه بانکهای عاملی که در زمینه پرداخت تسهیلات مددجویی با بهزیستی همکاری کردند افزود: در سال ۱۴۰۱ حدود ۱۴۱میلیارد تومان اعتبار از محل بند ب تبصره ۱۶ تسهیلات اشتغال به جامعه هدف بهزیستی قم اختصاص پیداکرد که همکاران پرتلاش ما در مراکز تابعه و دفتر اشتغال موفق به جذب بیش از ۹۷ میلیارد تومان شدند که این رقم زمینه ایجاد اشتغال ۹۷۰ نفر را فراهم کرد.

میرئی با بیان این مهم که معمولا مددجویان در زمینه ارائه ضامن با مشکل مواجه هستند افزود: از این تعداد۹۷۰ مورد اشتغال ایجاد شده  ۱۰۰ مورد در روستا ها و ۸۷۰ مورد شامل مددجویان شهری می گردد که به تفکیک هر معاونت : ۳۵۵ نفر در حوزه پیشگیری و معتادین بهبودیافته ، ۱۰۰ مورد در حوزه اجتماعی و زنان سرپرست خانوار و ۵۱۵ مورد هم در حوزه توانبخشی و افراد دارای معلولیت را شامل می شود .

مدیر کل بهزیستی استان با اشاره به این که تعهد تکلیفی بهزیستی قم در سال ۱۴۰۱ ثبت ۱۴۱۲ مورد خدمت در حوزه اشتغال و بیمه در پورتابل اشتغال و سامانه رصد بود افزود : بهزیستی استان موفق به ثبت ۱۰۰% موارد شد .

میرئی در خصوص اعتبارات بیمه ای تخصیص یافته به استام قم هم اعلام کرد : ۱۷۵۰ میلیون تومان اعتبار جهت پرداخت بیمه خویش فرمائی و جبران کارائی معلولین به بهزیستی قم اختصاص یافت که در دو نوبت این مبلغ پرداخت شد .

مدیر کل بهزیستی قم در خاتمه ضمن تقدیر از کلیه مددکاران محترم مراکز مثبت زندگی ، کارشناسان مراکز تامین و توسعه و متولیان دفتر اشتغال بهزیستی قم که با تلاش ارزنده خود زمینه ایجاد اشتغال و خودکفایی جمعی از مددجویان را فراهم کردند ، توفیق استمرار این خدمات با سرعت و دقت و کیفیت بیشتر را در سال جدید برای همکاران آرزو کرد .

کد خبر 78301

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد