دیدار دکتر منطقی با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان

مدیرکل بهزیستی استان با همراهی معاون توانبخشی با دکتر طاهریان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، دکتر محمود منطقی مدیرکل با دکتر محمد طاهریان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مدیرکل بهزیستی استان را دکتر معصومه میراج معاون توانبخشی همراهی می کردند.

دکتر منطقی در این دیدار که با محوریت ارتقاء سطح خدمات به جامعه هدف به ویژه نابینایان، کم بینایان و ناشنوا انجام شد، خبر از تحت حمایت داشتن  بیش از۱۸۰۰ نابینا، کم بینا و۱۶۰۰ نفر ناشنوا داده و گفتند: یکی از رویکرد های مهم در سازمان بهزیستی ارائه خدمات به جامعه هدف در کنار دیگر اقشار جامعه است، ما بدنبال ایجاد مکان های خاص برای معلولین نیستیم.

وی لازمه پیشرفت و تحقق اهداف را همراهی، همکاری و میدان دادن به جامعه هدف و فعال آن حوزه دانسته و افزودند: باید این امر رکن اصلی برنامه ریزی ها شود تا بتوان از ظرفیت های موجود در همان بخش برای ارتقای و ارائه سطح خدمات استفاده کرد.

منطقی در پایان سخنان خود استفاده از ظرفیت های درون و برون سازمانی را دیگر لازمه پیشرفت و تحقق اهداف بیان و ادامه دادند: جلوگیری از پراکندگی و موازی کار در بخش های مختلف باعث عدم حدر رفت سرمایه و نتیجه مطلوب خواهد شد و این امر با شناسایی ظرفیت های موجود در دستگاه های اجرایی محقق خواهد شد.

در ابتدای این دیدار دکتر محمد طاهریان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ضمن خوش آمدگویی به مدیرکل و معاون توانبخش بهزیستی استان گزارشی از عملکرد این اداره کل در بخش معلولین ارائه و تعداد جامعه هدف معلولین عضو در کتابخانه های عمومی استان را ۱۵۰ نفر اعلام داشتند.

وی با تاکید بر استفاده از انجمن ها و جامعه هدف تحت نظارت بهزیستی و استفاده از ظرفیت های موجود در ارائه خدمات در این بخش، آمادگی خود را بمنظور افزایش سطح همکاری ها اعلام داشتند.

در پایان این دیدار دکتر منطقی مدیرکل و دکتر معصومه میراج معاون توانبخشی بهزیستی استان با همراهی دکتر طاهری مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بازدیدی از بخش ناشنوایان و نابینایان کتابخانه مرکزی استان داشتند.

کد خبر 78265

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد