پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

دکتر عباسعلی اویسی مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان طی پیامی عید سعید فطر تبریک گفت : متن پیام بدین شرح است :

بسم‌الله الرحمن الرحیم

اَللّهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ خَیْرَ ما سَئَلَکَ مِنْهُ عِبادُکَ الصّالِحُونَ وَاَعُوذُ بِکَ مِمَّا اسْتَعاذَ مِنْهُ عِبادُکَ الْمُخلَصونَ

خدایا از تو خواهم  بهترین چیزی را که درخواست کردند از تو بندگان شایسته ات و پناه برم به تو از آنچه پناه بردند از آن  بندگان شایسته‌ات

عید سعید فطر، ارمغانی است که  خداوند متعال به مؤمنانی که با روزه به غبارروبی خانه دل پرداخته و پلیدی را از جان خود سترده اند و به جای آن اخلاص و ایمان را جایگزین نموده اند  ارزانی داشته است .

مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) می فرمایند: " ماه رمضان و عید فطر هنگامی مبارک خواهد بود که مسلمانان بتوانند از این فرصت برای خودسازی و به وجود آوردن حیات طَیّبه در نفس خویش استفاده کنند. " و چه زیباست درک معنای حیاتی طیب و رسیدن به سعادتی متعالی .

اینجانب بر خود فرض می داند ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر را به پیشگاه حضرت ولیعصر ارواحنا له فداه ، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و جملگی مسلمین جهان ، هم استانی های متدین ، به ویژه جامعه هدف و همکاران خدوم و پرتلاش اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال، رستگاری و عزت و کرامت همگان را مسئلت می نمایم.

دکتر عباسعلی اویسی

مدیر کل بهزیستی سیستان وبلوچستان

کد خبر 78137

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد