ارائه آموزش های فرهنگی و حرفه ای در اولویت فعالیتهای سالجاری قرار گیرد

برنامه ریزی برای آموزشهای فرهنگی و حرفه ای در راستای توانمندسازی جامعه هدف در کنار سایر خدمات باید در اولویت برنامه های سالجاری مراکز باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان، مدیر کل بهزیستی در نشست با کارشناسان توانبخشی، مدیران و مسئولین فنی مراکز شبانه روزی و خانه های پناهگاهی استان با اشاره به سیاست بهزیستی در سال جدید گفت: کیفی سازی خدمات از مهم ترین سیاست های بهزیستی در استان چهارمحال و بختیاری خواهد بود و برای این منظور اقدامات لازم انجام و برنامه ریزی می شود.

نصیری افزود: عملیاتی کردن فرایندها در قالب قوانین و مقررات صورت می گیرد و کیفی سازی عملکرد مهمترین و موثر ترین موضوع در مراکز شبانه روزی است.

وی خاطر نشان کرد: در اجرای فعالیتها چیزی فراتر از اجرای دستورالعمل و بخشنامه ها انتظار نداریم و  مراکز می بایست در کنار سایر خدمات، آموزش های فرهنگی و حرفه ای را با هدف توانمندسازی در دستور کار قرار دهند.

مدیرکل بهزیستی استان اضافه کرد: همه مسائل مرتبط با مرکز با مسئولیت مسئولین فنی پیگیری می شود و مسئولین فنی به عنوان امین بهزیستی در مراکز فعالیت می کنند و باید بخاطر داشته باشند که برخی مسائل از جمله ضرب و جرح، توهین به مددجو و کمیت و کیفیت مواد غذایی غیر قابل اغماض هستند و با متخلفین به شدت برخورد خواهد شد.

نصیری در پایان اشاره کرد: کارشناسان و مسئولین مراکز  می بایست بخاطر دفاع از حقوق خود و جامعه هدف  اشراف کامل بر دستورالعمل های مرتبط با فعالیت خود داشته باشند.

کد خبر 77762

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد