فرزندان موفق سازمان میهمان ضیافت افطاری خانوادگی

ضیافت افطاری خانوادگی با حضور فرزندان انتقال یافته به زندگی مستقل در محل مجتمع لاله شهرکرد با مشارکت خیرین استان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان قرائت قرآن کریم، اقامه نماز جماعت و بیان مسائل فرزندان موفق از جمله برنامه های این شب بود.

مدیر کل بهزیستی استان به ثمر رسیدن خدمات بهزیستی و احساس رضایت فرزندان را بهترین هدیه برای مسئولین عنوان کرد و گفت: مشیت خداوند بر این قرار گرفته که برخی از افراد برای رسیدن به اهداف خود مسیر سخت تری پیشرو داشته باشند و خداوند افراد را بر اساس وسع و توانایی هایشان امتحان می کند و قطعا فرزندان موفق سازمان نزد پروردگار مقرب تر هستند.

نصیری خطاب به فرزندان افزود: کار شما این است که بیشتر تلاش کنید و در وهله اول خودتان را به خودتان ثابت کنید و به این خودباوری در شما به وجود آید. با خودباوری بسیاری از موانع رفع خواهد شد.

در این برنامه معاون امور اجتماعی بهزیستی ضمن تشریح وضعیت فرزندان هدایت شده به زندگی مستقل، در خصوص موفقیتها، مسائل و مشکلات آنها مواردی را مطرح کرد و در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر و یک جلد قرآن کریم از  فرزندان تقدیر بعمل آمد.

کد خبر 77637

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد