‌
🔹🔸برپایی ۲۳ سفره افطاری برای جامعه هدف بهزیستی لرستان

مدیرکل بهزیستی لرستان از برپایی ۲۳ سفره افطاری برای جامعه هدف بهزیستی در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی بهزیستی لرستان به نقل از خبرگزاری ایسنا، مدیرکل بهزیستی لرستان از برپایی ۲۳ سفره افطاری برای جامعه هدف بهزیستی در استان خبر داد.

همایون عمودی زاده در مراسم ضیافت افطاری که در مرکز شبانه‌روزی پسرانه و دخترانه اهل بیت شهرستان پلدختر برپا شده بود، بیان کرد: بهزیستی لرستان هم‌زمان با سراسر کشور در ماه مبارک رمضان اقدام به برگزاری طرح‌ها و پویش‌های مختلفی همچون، ضیافت مهربانی، در محضر ولی‌نعمتان، ضیافت افطاری ساده، ضیافت‌ خانه خدا، ضیافت همدلی، میزبان همدلی و عید همدلی کرده است.

وی اضافه کرد: هدف برگزاری طرح‌های مختلف بهزیستی شناسایی تنگناها، شناساندن تنگناها و درخواست کمک از خیرین و کنشگران اجتماعی است که اجرا می‌شود.

این مسئول گفت: ما از ابتدای ماه مبارک رمضان تا به امروز ۲۳ سفره افطاری برای جامعه هدف بهزیستی استان برگزار کرده‌ایم.

در این مراسم که حجت‌الاسلام موسوی امام جمعه، حمید خادم فرماندار، مهدوی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پلدختر نیز حضور داشتند، عمودی‌زاده ادامه داد: همچنین خوشبختانه با همراهی و مشارکت خیرین توانسته‌ایم بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی بین جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی استان توزیع کنیم.

وی اظهار کرد: این ضیافت‌های افطاری مددجویان بهزیستی در قالب پویش ملی مهرواره در محضر ولی نعمتان انجام شده و می‌شود.

مدیرکل بهزیستی لرستان اضافه کرد: پویش ملی مهرواره در محضر ولی نعمتان یک طرح کلی با همکاری سایر ادارات با محوریت مشارکت جهادی، محله محوری و محرومیت زدایی در استان شروع شده و برنامه‌های مختلفی در قالب این طرح اجرا شده است.

این مسئول به دغدغه بهزیستی برای حضور مسئولان و مردم در کنار ولی نعمتان اشاره کرد و از اجرای برنامه‌های مختلف در خانه‌های مددجویان خبر داد و افزود: امید است هم استانی‌های عزیز ما را در این پویش بیش ازسال گذشته همراهی کرده و برای کمک به ولی نعمتانمان ما را یاری کنند.

اخبار مرتبط / پایگاه خبری نسیم افلاک

کد خبر 77609

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد