گسترش تعاملات بهزیستی و ناجا در حوزه مشاوره و پیشگیری از آسیبها در قم

در دیدار مدیران اجتماعی و فرهنگی فرماندهی انتظامی استان قم با مدیر کل بهزیستی بر ارتقاء سطح همکاری ها در حوزه مشاوره و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی توافق شد.

سرهنگ حسن عبدالرضایی جانشین معاونت فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم و سرهنگ وحیدی دستجردی مدیر اداره مشاوره فرماندهی انتظامی قم با حضور در اداره کل بهزیستی با مدیر کل بهزیستی استان دیدار کردند .

در ابتدای این دیدار سید صادق میرئی مدیر کل بهزیستی استان قم ضمن عرض تسلیت ایام شهادت امام علی (ع) و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در لیالی پرفضیلت قدر با اشاره به اشتراکات بهزیستی و ناجا در حوزه آسیب های اجتماعی و ضرورت گسترش همکاری ها و استفاده از ظرفیتهای دو مجموعه جهت ارائه خدمات مشاوره و پیشگیری خاطرنشان کرد بهزیستی استان قم بعنوان یکی از ارکان و متولیان تاثیرگذار حوزه پیشگیری و ارائه خدمات مشاوره ای و داشتن ظرفیت و  بدنه کارشناسی قوی متخصصین حوزه مشاوره و خدمات روانشناختی آماده هرگونه همکاری و توسعه خدمات در این خصوص است تا براساس دغدغه های دولت محترم گامی موثر درکنترل ، پیگشیری و کاهش آسیب های اجتماعی برداریم .

سرهنگ عبدالرضایی جانشین معاونت فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم هم در این دیدار ضمن تبریک انتصاب مدیر کل بهزیستی استان قم با تشریح خدمات این معاونت و مرکز مشاوره آرامش در حوزه پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و خدمات مشاوره ای رایگان ، از کاهش چشمگیر تشکیل پرونده های قضائی به علت خدمات مشاوره ای در کلانتری ها خبرداد و افزود : در حال حاضر در تمام کلانتری های قم یک روانشناس عهده دار ارائه خدمات مشاوره ای و راهنمائی مراجعین است و اثرات مثبتی از این اقدام دیده ایم .

جانشین معاونت فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به ظرفیت ناجا در حوزه پیشگیری ، فضای مجازی ، تولید محتوا و ... از آمادگی معاونت اجتماعی ناجای قم جهت تهیه این اقلام فرهنگی و توزیع در سطح وسیع در جامعه خبرداد/

کد خبر 77422

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد