نجف آباد | اجرای طرح ضیافت خانه خدا به همت خیرین شهرستان

متولیان و مراکز آموزشی و اداره بهزیستی باید در راستای رشد و شکوفایی استعدادهای نهفته توانخواهان تلاش کرده و زمینه مشارکت این افراد را در عرصه های گوناگون جامعه فراهم کنند.

 رئیس اداره بهزیستی نجف آباد به همراه مباشری معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان، دربرنامه ضیافت خانه خدا که به همت خیرین در مسجد قبای ویلاشهر برگزار شد در کنار مددجویان بهزیستی روزه خود را افطار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی نجف آباد، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و رئیس اداره بهزیستی، هجدهمین روزه خود را در مسجد قبا ویلاشهر، در کنار مددجویان افطار کردند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان نجف‌آباد، در جمع مسئولین و خیرین به بیان اهداف و وظایف سازمان بهزیستی پرداخت و از دغدغه ها و مشکلات  موجود در شهرستان سخن گفت.

علیرضا قناعت کار در ادامه به بیان برخی از مسائل پیش روی توانخواهان اشاره و بر لزوم هماهنگی و همراهی هر چه بیشتر با این افراد تاکید کرد.

در ادامه مباشری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نیز از معضلات موجود سخن به میان آورد و بر استعدادیابی معلولین تاکید کرد و افزود: متولیان بخصوص مراکز آموزشی و اداره بهزیستی باید در رشد و شکوفایی استعدادهای نهفته این قشر تلاش کرده و زمینه مشارکت این افراد را در عرصه های گوناگون جامعه فراهم کنند.

به گزارش روابط عمومی، در این ضیافت که به همت خیرین شهرستان و در راستای شرکت توانخواهان تحت پوشش در فعالیت‌های اجتماعی برگزار شد، ضمن اقامه نماز جماعت و صرف افطاری، در راستای حل مشکلات جامعه هدف ملاقات چهره به چهره با مددجویان انجام شد.

کد خبر 77276

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد