دیدار معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان تهران با فرماندار و دادستان شهرستان پیشوا

نورالدین فائقی معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان تهران پس از حضور در اداره بهزیستی شهرستان پیشوا، با دادستان و فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، جلسه ای با حضور معاون مشارکت های مردمی و اشتغال بهزیستی استان تهران، دادستان شهرستان پیشوا، رئیس بهزیستی پیشوا، کارشناس مسکن بهزیستی استان تهران در محل دفتر دادستانی این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه فائقی ضمن تقدیر و تشکر از دادستان و رئیس بهزیستی این شهرستان به تعداد مددجویان فاقد مسکن ساکن در شهر و روستا اشاره کرد و گفت: محرومترین و مستضعف ترین قشر جامعه شامل: از افراد دارای معلولیت، سالمندان، بیماران اعصاب و روان، بانوان سرپرست خانواده و کودکان بی سرپرست و بد سرپرست هستند و افرادی که به هر دلیلی در معرض آسیب یا آسیب دیده اجتماعی هستند و ما وظیفه خدمت رسانی به آنها را داریم که و در مجموعه بهزیستی در حال خدمت رسانی هستیم.

وی گفت: یکی از سیاسیتهای راهبردی و استراتژیک سازمان بهزیستی بحث توانمندسازی جامعه هدف است و یکی از مؤلفه های اساسی توانمندسازی، صاحب خانه شدن و مسکن دار شدن مددجویان تحت پوشش می باشد.

رضا اسدی رئیس بهزیستی شهرستان پیشوا نیز در ادامه اظهار کرد: برای اولین بار آمار مددجویان نیازمند مسکن در سطح شهرستان شناسایی شده است که با توجه به اوضاع اقتصادی نامناسب و خانواده های فاقد مسکن نیازمند حمایت و پیگیری مسکن چهارصد واحد هستیم.

پس از این جلسه، نشست مشترک دیگر باحضور معاون مشارکت های مردمی و اشتغال بهزیستی استان تهران، فرماندار شهرستان پیشوا، رئیس بهزیستی پیشوا، کارشناس مسکن بهزیستی استان تهران در محل دفتر فرمانداری این شهرستان در راستای بررسی مشکلات و موانع مسکن چهارصد واحدی برای هم اندیشی و مرتفع کردن مشکلات مسکن صورت پذیرفت که در این نشست فائقی ضمن ارج نهادن به همکاری فرماندار شهرستان در خصوص تامین مسکن گروههای هدف بهزیستی‌ به بیان سیاست های راهبردی و استراتژیک سازمان بهزیستی برای توانمندسازی جامعه هدف و تامین مسکن پرداخت و بر لزوم جدیت و پیگیری موضوعات مسکن گروههای هدف تاکید کرد.

کد خبر 77184

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد