آغاز مهرواره در محضر ولی نعمتان با محوریت مشارکت جهادی، محله محوری و محرومیت زدایی

طرح ملی مهرواره در محضر ولی‌نعمتان، اقدام مشترک و حرکتی مردم‌پایه، هم‌افزا و مسئله‌محور در راستای ایجاد لبخند و حل مسائل جامعه هدف سازمان بهزیستی با همکاری و مشارکت سازمان بهزیستی ، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان بسیج مستضعفان، بنیاد کرامت رضوی و قرارگاه مردمی تحول اجتماعی با محوریت محلات آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان، مدیرکل بهزیستی استان با اعلام این خبر افزود: در راستای ترویج و گسترش فرهنگ خیر جمعی و همکاری و مشارکت جهادی مردم، پویشی تحت عنوان در محضر ولی نعمتان، هم زمان با شب ولادت کریم اهل بیت به ریاست رییس سازمان بهزیستی کشور و بصورت ویدئو کنفرانس با حضور شرکای اجتماعی چون سپاه پاسداران ، سازمان تبلیغات اسلامی، بنیاد مستضعفان  در کلیه شهرستانها افتتاح شد.

نصیری افزود: این طرح در شب‌های ماه مبارک رمضان و از شب ولادت امام حسن (ع) در مراکز بهزیستی برگزار می‌شود و در کنار ضیافت افطاری برنامه‌های فرهنگی با همکاری گروه‌های جهادی و در راستای ارتباط بیشتر سازمان با ظرفیت‌های مردمی در محلات اجرا می‌شود.

وی با اشاره به هدف اصلی این پویش خاطر نشان کرد: بهرمندی از ظرفیت‌های مردمی و همکاری گروه‌های جهادی به‌منظور ایجاد تعامل بین مراکز مثبت زندگی با معتمدین ، خیرین و فعالان اجتماعی و مردمی محله های شهر در راستای حل مسائل جامعه هدف سازمان با رویکرد محله محوری مهمترین سیاست سازمان بهزیستی در اجرای این مهرواره می باشد.

مدیرکل بهزیستی استان اضافه کرد: در این طرح تلاش می شود با هم افزایی با مساجد  و در قالب یک جریان هدفمند، نیازمندان شناسایی و خدمات دریافت نمایند. گام اول همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) و گام دوم همزمان با دهه کرامت تا عید غدیر برنامه ریزی شده است و برای اجرای بهتر طرح اطلاعات مراکز مثبت زندگی در اختیار مساجد محلات و دستگاه های متولی قرار می گیرد.

کد خبر 76847

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد